اخبار داغ

باشگاه منظریه میزبان تنیسورها

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس بانوان فدکاپ

آغاز اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس بانوان فدکاپ
نخستین روز مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بانوان در تهران، نخستین مرحله از اردوی آمادگی بانوان با حضور ۱۴ تنیسور منتخب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ,

در این مرحله از اردو مشکات الزهرا صفی از البرز، فاطمه سادات زنجانی از تهران، غزاله ترکمن از تهران، ماندگار فرزامی از تهران، کیانا صولتی از البرز، پرنیا رکن آبادی از اصفهان، آریسا سبزه زار از کرمان، مهتا خانلو از تهران، سارا آزاد دوست از تهران‌، شهرزاد بانی سعید از آذربایجان غربی، پادنا قورچیان از البرز، عسل حاج هادیان از اصفهان، نسترن چوبینه از فارس و مهراز رضویان از اصفهان در نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی که از ۱۶ الی ۳۰ فرودین ماه سال ۱۴۰۰ در تهران برگزار می شود، دعوت شدند.

, ,

نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بانوان در مجموعه ورزشی منظریه تهران و به مدت ۱۵ روز برگزار می شود.

, ,

در نخستین روز اردوی آمادگی تیم ملی رضا احتشام رئیس هیات تنیس شمیرانات و ادیب رئیس کمیته باشگاههای استان تهران و مدیر مجموعه ورزشی منظریه جهت بررسی و پیگیری مسائل مربوط به اردو حضور داشتند.

, ,

تیم ملی تنیس بانوان از یکم لغایت ۸ تیر ماه سال آینده در مسابقات تنیس فدکاپ که در مالزی برگزار می شود به مصاف حریفان خود می رود.

, , ,

هدایت تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده فرناز فصیحی است.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه