اخبار داغ

باید ظرفیت همه کشور در حوزه همگانی را بسیج کنیم

سلطانی فر: به ترویج و اشاعه فرهنگ پهلوانی، جوانمردی و ارزش های اخلاقی و اسلامی در جامعه ورزش نیاز داریم

سلطانی فر: به ترویج و اشاعه فرهنگ پهلوانی، جوانمردی و ارزش های اخلاقی و اسلامی در جامعه ورزش نیاز داریم
وزیر ورزش و جوانان گفت: ترویج و حاکمیت فرهنگ جوانمردی، پهلوانی، مردانگی، انسان دوستی و اخلاق را یکی از مهمترین ضرورت های جامعه امروز ورزش کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در نشست با مدیران ستادی ورزش همگانی و ورزش روستایی همچنین روسای فدراسیون های ورزش زورخانه ای، همگانی و ورزش روستایی و بازی های بومی محلی که ظهر امروز برگزار شد، اهمیت ترویج فرهنگ پهلوانی در جامعه ورزش را مهم برشمرد و تصریح کرد: باید فرهنگ پهلوانی، مردانگی، انسان دوستی و اخلاق در جامعه ورزش حاکم شود که یکی از مهمترین ضرورت های امروز جامعه ورزش کشور حاکمیت ارزش ها، فرهنگ پهلوانی، خلاقیت و انسانی است که بشدت در جامعه ورزش به آن نیاز داریم که حوزه معاونت فرهنگی و ورزش همگانی در این جهت با توجه به هجمه هایی که با آن مواجه بودیم، تلاش ویژه ای داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وزیر ورزش و جوانان ظرفیت های بازی های بومی و محلی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: باید نسبت به ظرفیت بازی های بومی و محلی جدی تر کار کرد و حداقل در سطح استانی و ملی رویدادهای رقابتی را گسترش دهیم و سپس دنبال برگزاری در ابعاد بین المللی برویم.

,

سلطانی فر برگزازی جام خوشه چین را یکی از اقدامات خوب این دوره برای توسعه ورزش روستای دانست و نسبت به استمرار در برگزاری این رویداد تاکید کرد.

,

وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکید دارم که جام خوشه چین با قدرت و قوت بیشتری مجددا امسال هم برگزار شود.

,

سلطانی فر برگزاری برنامه های ملی مشترک با سایر دستگاه ها و نهادها را مهم برشمرد و توضیح داد: باید ظرفیت همه کشور در حوزه همگانی را بسیج کنیم و در این زمینه تاکید و خواسته من این است که در قالب ستاد همگانی، برنامه های عملیاتی ملی و مشترک، حداقل در هرفصل، یک برنامه با استفاده از ظرفیت دستگاه های مختلف برگزار شود.

,

وزیر ورزش و جوانان اقدامات توسعه ای در حوزه ورزش همگانی را قابل توجه دانست و تصریح کرد: خانه های ورزش روستایی از ٧٠٠ خانه در چهار سال پیش به ٥ هزار رسیده و تعداد زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال از ٣١١ زمین در طی چهار سال از مرز دو هزار هم گذشته است.

,

سلطانی فر از توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و مرزی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: خوشبختانه زمین های چمن مصنوعی مینی فوتبال و سالن های چند منظوره شیک و مدرن در مناطق روستایی زمینه خوبی را برای گسترش ورزش در بین جامعه روستایی بوجود آورده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه