اخبار داغ

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد؛

برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان

برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان
علیار اسکندری نسب با اشاره به اینکه انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می شود، گفت: صندوق‌های اخذ رأی مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ علیار اسکندری نسب صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به اینکه سامانه جامع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا از صبح امروز ساعت ۸ صبح فعال شده است، گفت: ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به بخشداری‌ها از ساعت هشت تا ۱۸:۰۰، از طریق اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه و از طریق دفاتر پیشخوان دولت در شهرها و روستاها و دریافت رسید چاپی ممهور به مُهر آن دفتر و همچنین پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره (v.Keshvar) انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه ثبت‌نام از دواطلبان به مدت هفت روز تا ۲۳ فروردین ماه انجام می شود، اظهار کرد: برای شوراهای عشایری نیز ثبت نام در همین ایام در مناطق قشلاقی صورت می‌گیرد.

,

این مقام مسئول افزود: بر اساس اعلام وزارت کشور، داوطلبان باید نسبت به اخذ گواهی عدم سوء پیشنیه اقدام کرده باشند و افرادی که موفق به دریافت گواهی نشده‌اند، طی هماهنگی صورت گرفته در این ایام نیز می‌توانند نسبت به دریافت اقدام کرده و آن را به بخشداری‌های تابعه ارائه دهند.

,

وی با تأکید بر اینکه انتخابات شهر کرمان به صورت الکترونیکی برگزار می شود، ابراز کرد: صندوق‌های اخذ رأی مربوطه نیز فراهم شده و مشکلی در امر برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر کرمان وجود ندارد.

,

اسکندری نسب با اشاره به اینکه بیش از دو هزار و ۵۰۰ روستا در سراسر استان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی را برگزار می کنند، تصریح کرد: ثبت نام نهایی توسط بخشداری و فرمانداری تایید شود؛ بنابراین داوطلبان ثبت نام را به روزها و ساعات پایانی موکول نکرده و هر چه سریع تر مشارکت خود را ثبت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه