اخبار داغ

بهانه‌گیری پرسپولیسی‌ها به‌دلیل از دست دادن ۲ امتیاز است؛

نوازی: علت محرومیت فلاحیان برای ما هم مشخص نیست/ اتفاق عجیب را مربیان پرسپولیس رقم زدند!

نوازی: علت محرومیت فلاحیان برای ما هم مشخص نیست/ اتفاق عجیب را مربیان پرسپولیس رقم زدند!
مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: اتفاق عجیب این بود که مربیان تیم پرسپولیس با لباس غیر ورزشی داخل زمین رفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوازی، مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره اعتراض مربیان تیم فوتبال پرسپولیس درباره بلند بودن چمن ورزشگاه امام رضا (ع) عنوان کرد: این اتفاق‌هایی که قبل از بازی با پرسپولیس برای ما پیش آمد به هیچ وجه از قبل تعیین شده نبود. اتفاق عجیب این بود که مربیان تیم پرسپولیس با لباس غیر ورزشی داخل زمین رفتند و با ناظران مسابقه صحبت کردند و برای تیم ما و این مسابقه حاشیه درست کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نوازی ادامه داد: مربیان پرسپولیس باید شیوه نامه‌ها را بدانند و آن رعایت کنند و با لباس شخصی داخل چمن ورزشگاه نشوند. تیم ما گل خود را نیز روی همین چمن به ثمر رساند. فکر می‌کنم این صحبت‌ها بهانه‌ است آن هم تنها به علت از دست دادن امتیاز. داور و ناظران بازی زمین را تایید کردند و می‌توانستند بازی را برگزار نکنند، اما چیزی که وجود دارد این است که تیم ما تمام بازی‌های خود را در این زمین انجام داده است.

,

مربی تیم فوتبال شهر خودرو درباره وضعیت مالکیتی این تیم اذعان داشت: در شرایط فعلی زیر نظر هیئت فوتبال استان خراسان تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری را برای تیم مشهد ایجاد کنیم.

,

نوازی درباره قرارداد فلاحیان نیز عنوان کرد: او چند بازی برای ما انجام داده است. مجوز بازی او توسط فدراسیون فوتبال صادر شده است. اکنون مشخص نیست که به چه دلیل او محروم شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه