اخبار داغ

استقبال از مسابقات نوجوانان فوق العاده بود

مهدی محمدی: عدم برگزاری رقابت های انتخابی باعث بی انگیزگی در کشتی گیران می شد/ انتخابی ها کیفیت بالایی دارد

مهدی محمدی: عدم برگزاری رقابت های انتخابی باعث بی انگیزگی در کشتی گیران می شد/ انتخابی ها کیفیت بالایی دارد
عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: عدم برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی قطعا باعث بی انگیزگی در کشتی گیران و از دست دادن سرمایه های کشتی می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی محمدی عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی، مربی سابق تیم ملی و نماینده انستیتو کشتی در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مورد کم و کیف برگزاری این مسابقات در شهرستان سنندج استان کردستان گفت: ابتدا جا دارد از زحمات بی شائبه جمشید خیرآبادی و همکاران ایشان در هیأت کشتی استان کردستان قدردانی کنم چراکه مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار می شود و شهر سنندج میزبان خوبی برای این مسابقات بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: استقبال بسیار خوبی از رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان شده و کشتی گیران با آمادگی نسبی خوبی در این رقابت ها گام گذاشته اند و از نظر فنی مسابقات کیفیت بالایی دارد.

,

محمدی در مورد برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی اظهار داشت: فدراسیون دیگر زمانی برای برگزاری این مسابقات نداشت و تا چند ماه دیگر رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی تیم های نوجوانان و جوانان برگزار می شود و به همین دلیل باید این مسابقات برگزار می شد و فدراسیون تلاش بسیاری کرد تا رقابت های انتخابی تیم های ملی با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمان مقرر برگزار شود.

,

وی افزود: مسئولان برگزاری رقابت های انتخابی نوجوانان نیز پروتکل ها را خوب رعایت کردند و تمامی نفرات اعم از کشتی گیر، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی بدون انجام تست کرونا اجازه حضور در سالن مسابقات را نداشتند.

,

محمدی در مورد اینکه بعد از گذشت 13 ماه دوباره رقابت های کشتی در سطح کل کشور در حال برگزاری است تصریح کرد: کشتی گیران به هر نحوی خود را آماده حضور در این مسابقات کرده بودند و عملکرد آن ها در سرپا خوب بود اما با توجه به عدم تمرینات لازم در خاک مشکلاتی را شاهد بودیم.

,

وی تأکید کرد: اگر فدراسیون این رقابت ها را برگزار نمی کرد قطعا باعث بی انگیزگی در کشتی گیران می شد و این موضوع در نهایت به از دست دادن سرمایه های کشتی و مهاجرت آن ها به رشته های دیگر ورزشی می شد و فکر می کنم که با برگزاری این رقابت ها بار دیگر انگیزه ها به کشتی گیران و مربیان بازگشت.

,

محمدی در مورد دلایل حضورش در این رقابت ها گفت: بعنوان نماینده انستیتو گزارشاتی را از این مسابقات به فدراسیون کشتی، حمید سوریان و انستیتو کشتی خواهیم داد و قطعا عملکرد مربیان در این رقابت ها، نقش بسزایی در انتخاب کادر فنی تیم های ملی کشتی خواهد داشت.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که بار دیگر در سالن رقابت های کشتی حضور دارم و این رقابت ها حال کشتی گران، مربیان و عوامل کشتی را خوب کرد و شاهد رقابت های جذابی بودیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه