اخبار داغ

رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو

رونمایی از وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو
وب‌سایت و سامانه آموزشی جدید فدراسیون ووشو امروز با حضور مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، سامانه آموزشی و وب‌سایت جدید فدراسیون صبح امروز با حضور مهدی مبینی مدیرکل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وب‌سایت جدید قابلیت صدور کلیه احکام را به صورت مجازى دارد و این برای نخستین بار است که در فدراسیون چنین اقداماتی صورت می‌گیرد. این قابلیت در حالی به وجود آمده است که تمامی احکام داری بارکد برای رهگیری اصالت نیز هستند.

,

همچنین در طراحى این سامانه سعى بر کاربر پسند بودن آن شده و فعالیت مخاطبان با آن به آسانی انجام می‌شود و بر روى کلیه دستگاه ها همخوانى دارد.

,

از قابلیت‌های دیگر این وب‌سایت، دارا بودن کیف پول الکترونیکی است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، پروسه پرداخت‌های مالی خود را به سادگی انجام بدهند.

,

برهمین اساس امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این مراسم اظهار داشت: در طراحی این سامانه تلاش شده است که کاربران به آسانی بتوانند به خواستههای خود دست پیدا کنند. سعی کردیم با تکمیل و بازنگری مستمر در ساختار و محتوای این وبسایت، بر غنای آن بیافزایند.

, , ,

همچنین مبینی با بیان اینکه سامانه جدید آموزشی و وبسایت جدید فدراسیون ووشو یکی از بهترینهاست، گفت: این یک سامانه عالی آموزشی است که ضمن دسترسی آسان، بسیار کامل و جامع است. فدراسیون ووشو یکی از پیشروترین فدراسیونهای ما در زمینههای مختلف از جمله موارد آموزشی، همگانی و استعدادیابی است. ما در وزارت ورزش بسیار خرسندیم که این نوع عملکرد و فعالیت را در فدراسیون ووشو شاهد هستیم. معتتقد فدراسیون ووشو با عملکردی که دارد، میتواند یک الگوی مناسب برای سایر فدراسیونهای دیگر نیز باشد.

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه