اخبار داغ

فوتونیوز/

۳ برابر شدن میزان ابتلا به کرونا در استان مرکزی

۳ برابر شدن میزان ابتلا به کرونا در استان مرکزی
دکتر جان بابایی با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به این بیماری در هفته گذشته در استان مرکزی، گفت:البته در اسفند ماه گذشته و هفته اول فروردین ماه وضعیت پایداری در سطح استان وجود داشت به طوری که تعداد افراد شناسایی شده در طول روز حدودا ۶۰-۷۰ بود ولی در حال حاضر این عدد حدودا ۳برابر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک، با اشاره به روند افزایشی مبتلایان به این بیماری در هفته گذشته در استان مرکزی، ادامه داد: البته در اسفند ماه گذشته و هفته اول فروردین ماه وضعیت پایداری در سطح استان وجود داشت به طوری که تعداد افراد شناسایی شده در طول روز حدودا ۶۰-۷۰ بود ولی در حال حاضر این عدد حدودا ۳برابر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

معاون درمان وزارت بهداشت تصریح کرد: آمار مراجعان سرپایی به بیمارستان ها هم در این مدت افزایش چشمگیری داشته است. در کنار این افزایش، مثبت شدن بیش از ۶۰درصدی تست مراجعان سرپایی نیز نشان می دهد میزان آلودگی به این بیماری بالاست. این در حالی است که پیش از شیوع موج چهارم، میزان مثبت شدن تست مراجعان سرپایی ۲۰ تا ۳۰درصد بود.

,

وی با بیان اینکه روند گستردگی بیماری بستگی به تصمیم مسئولین و رفتار مردم دارد، تاکید کرد: تعداد تخت های بستری استان و کل کشور محدود است و باید بتوانیم تعداد بیماران بستری را کنترل کنیم.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه