اخبار داغ

در پایان معاملات؛

بورس همچنان بر طبل نزول می‌کوبند/ ۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خرد

بورس همچنان بر طبل نزول می‌کوبند/ ۳ هزار میلیارد تومان ارزش معاملات خرد
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۱۹۴۳ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحد رسید و ارزش معاملات بازار سهام حدود ۶۳۰۰ میلیارد تومان بود.
[

به گزارش خبرنگار اقتصاد شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز سه‌شنبه باز هم قرمز پوش شد و در فعلاً قصد ندارد در بهار ۱۴۰۰ سبزپوش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
بازار سرمایه در سال ۱۴۰۰ و در هفتمین روز متولی منفی بود؛ البته روز گذشته پس از بهبود تقاضا احتمال مثبت شدن بازار افزایش یافت، اما معاملات روز جاری پس از اینکه با افزایش تقاضا و روند مثبت آغاز بکار کرد با افزایش عرضه مواجه شد و با فشار فروش باز هم شاخص بورس از صعودی باز ماند و نرولی شد.
,
 
,
 
,
بازار سهام (بورس و فرابورس) امروز شاهد حدود ۵۱۰ هزار معامله بود که مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۱۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, بازار سهام (بورس و فرابورس) امروز شاهد حدود ۵۱۰ هزار معامله بود که مالکیت بیش از ۴ میلیارد و ۱۲۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش کل معاملات بازار سهام امروز به بیش از ۶۳۷۱ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهم حدود ۳۰۴۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۲۶ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با ۱۹۴۳ واحد کاهش به یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم  با ۶۰۶ واحد افت عدد ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با ۱۹۴۳ واحد کاهش به یک میلیون و ۲۶۰ هزار و ۸۰۰ واحد رسید. شاخص هم وزن هم  با ۶۰۶ واحد افت عدد ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران امروز در بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۴۰۹ هزار معامله و به ارزش ۵۵۸۱ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری ‌غدیر و آلومینیوم ‌ایران بیشتریم اثر منفی را بر بورس داشتند و در مقابل نمادهای معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت تهران با بیشترین اثر مثبت مانع ریزش بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس ایران هم با ۳ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۹۱۶ واحد رسید.
, شاخص فرابورس ایران هم با ۳ واحد نزول به ۱۷ هزار و ۹۱۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۵۹۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۱۰۰ هزار معامله و به ارزش ۷۹۰ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند و گروه توسعه مالی مهر آیندگان با بیشترین اثر منفی در قرمز شدن شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول و سنگ آهن گهرزمین بیشتر اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه