اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۱۳ هزار تومان رشد داشت+ قیمت‌ها

افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ دلار؛ سکه ۱۳ هزار تومان رشد داشت+ قیمت‌ها
قیمت سکه هم‌اکنون با ۱۳ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز به فروش می‌رسد و نرخ دلار ۳۰۰ تومان گران‌تر شد؛ قیمت طلا هم پس از رشد ۳ دلار جهانی با افزایش قیمت همراه شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش همراه شد اما سایر انواع سکه نزولی بودند؛ طلا هم پس از افزایش جهانی آن، رشد قیمت داشت. بازار ام امروز نوسانی بود، در حالی که نرخ دلار در خرید و فروش‌های صبح امروز کاهش داشت اما بعدازظهر افزایش قیمت را ثبت کرد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (هم‌اکنون) با ۱۳ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۷۵۲ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ اما قیمت سکه طرح قدیم با ۴ هزار تومان کاهش ، ۱۰ میلیون و ۵۹۸ هزار تومان است.

,
نیم‌سکه امروز ۱۰ هزار تومان کاهش قیمت داشت و ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و ربع‌سکه با ۶ هزار تومان افت به ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. سکه یک گرمی هم به ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
,
 
,
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی امروز با ۳ دلار و ۳۱ سنت افزایش به ۱۷۳۱ دلار و ۴۷ سنت است.
,
 
,
هر گرم طلا ۱۸ عیار در جریان معاملات روز جاری با افزایش ۳ هزار تومانی نسبت به دیروز یک میلیون و ۶۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با رشد ۴ هزار تومانی، یک میلیون و ۴۱۶ هزار تومان خرید و فروش شد.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز با ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۲۴ هزار و ۷۰۷ تومان و هر اسکناس یورو با ۴۳۵ تومان رشد ۲۸ هزار و ۸۷۶ تومان به فروش رسید.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه