اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

کلاس درس مناطق نارنجی خراسان شمالی حضوری نیست/ برگزاری کلاس‌های حضوری مناطق آبی و زرد با ۱۰ نفر جمعیت

کلاس درس مناطق نارنجی خراسان شمالی حضوری نیست/ برگزاری کلاس‌های حضوری مناطق آبی و زرد با ۱۰ نفر جمعیت
مهدی مودی با اشاره به اینکه براساس آخرین ارزیابی منتشر شده سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین در وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی قرار دارند، گفت: در تمامی شهرهای نارنجی و قرمز کلاس های حضوری تشکیل نمی شود و آموزش به صورت مجازی پیگیری می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی مودی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک  با بیان جزییات فعالیت مدارس در رنگ بندی های جدید کرونایی اظهار داشت: فعالیت آموزشی مدارس در مناطق آبی و زرد استان با رعایت پروتکل بهداشتی حضوری برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,  ,

وی ادامه داد: در تمامی شهرهای نارنجی و قرمز کلاس های حضوری تشکیل نمی شود و آموزش به صورت مجازی پیگیری می شود.

,

مودی اضافه کرد: لازم به ذکر است که در مناطق زرد و آبی خراسان شمالی نیز فعالیت‌ آموزشی برای دانش آموزان پایه ‌های اول و دوم ابتدایی با کلاس های درس دارای ۱۰نفر جمعیت همراه با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

,

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان هنرستانی استان نیز می توانند برای درس‌ های عملی با رعایت پروتکل‌های  بهداشتی در کلاس ‌ها حضور پیدا کنند، گفت: همچنین مدارس زیر ۵۰ نفر دانش آموز این استان نیز با رعایت نکات بهداشتی می‌ توانند به طور حضوری آموزش‌ های خود را ارائه دهند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: با توجه به تشخیص شوراهای مدرسه و فرمانداری ‌ها مناطقی که از برنامه شاد محروم هستند که بیشتر نیز شامل مدارس روستایی و عشایری است می توانند کلاس درس را حضوری برگزار کنند.

,

وی گفت: براساس آخرین ارزیابی منتشر شده سه شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین استان خراسان شمالی در وضعیت رنگ بندی کرونایی نارنجی، شهرستان های مانه و سملقان، فاروج و جاجرم در وضعیت زرد و شهرستان راز و جرگلان  و گرمه در وضعیت آبی قرار دارند.

,

مودی عنوان داشت: ۱۸۰ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از دو هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴هزار نفر معلم تحصیل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه