اخبار داغ

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی:

با قصور و فساد مدیران دستگاه‌های اجرایی برخورد می‌شود/ نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها

با قصور و فساد مدیران دستگاه‌های اجرایی برخورد می‌شود/ نظارت مستمر بر بازار و کنترل قیمت‌ها
رحیمی گفت: خط قرمزی که نسبت به مدیران وجود دارد این است که اگر مورد قصور و فسادی گزارش شود به طور جدی و با حساسیت ویژه نسبت به آن پیگیری کرده و با آن برخورد خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی رحیمی مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، اظهار کرد: سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی علاوه بر این‌که خود را مکلف بر انجام آنچه که قانون و وظیفه است میداند، سیاست و منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه را نیز وظیفه خود دانسته و بر پیگیری و همراهی آنها از سوی دستگاه‌های مختلف اجرایی در استان احساس تکلیف می‌کند و خود را ملزم بر پیگیری ویژه می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: سازمان بازرسی استان وظیفه خود می‌داند نسبت به امر تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری در خراسان‌جنوبی که دارای شرایط خاص و حادی است به طور جدی پیگیری کرده و منویاتی که در این راستا وجود دارد و آنچه در استان میسر است را بکار گرفته و دستگاه‌ها اجرایی مختلف را به راهبری از این مسیر مکلف می‌داند.

,

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی بیان کرد: رونق تولید باید جهش پیدا کند و شعار سال جاری با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" عملی شود. باید با کار خاص و اعمال نظر ویژه به پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها پرداخته شود تا هم استانی‌ها در کنار این موضوع به رفاه نسبی دست پیدا کنند.

,

رحیمی عنوان کرد: سازمان بازرسی استان خود را موظف به پیگیری مشکلاتی که به دلایل خاصی ممکن است در استان وجود داشته باشد و مردم با آن درگیر باشند دانسته و دستگاه‌ها را نسبت به انجام وظایف آنها مکلف می‌کند.

,

وی تصریح کرد: نظارت بر وضعیت بازار، تولید، عرضه کالاهای اساسی و کنترل قیمت از موضوعاتی است که مورد دغدغه شهروندان است و بعضا متاسفانه در کنار این مسائل دچار مشکلاتی شدند که در این خصوص نیز خود را موظف می‌دانیم این امر را به صورت ویژه و مسمتر مورد توجه باشد و به پیگیری آن و حصول شرایط نسبی در استان بپردازیم.

,

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در همین راستا طی تعطیلات پایان سال گذشته و عید نوروز همکاران ما در سازمان بازرسی نسبت به این کار به صورت ویژه به انجام وظایف و تکلیف دستگاه‌های اجرایی مختلف متولی در این امر پرداختند که خوشبختانه خراسان‌جنوبی نسبت به استان‌های همجوار و سایر نقاط کشور، شرایط نسبی مناسبی داشت.

,

رحیمی افزود: سازمان بازرسی استان با مدیرانی که به فکر همت و تلاش در انجام کار هستند همراهی کرده و ایجاد زمینه شرایطی برای جسارت و ریسک پذیری دستگاه‌ها در انجام کار را وظیفه خود می‌داند و اطمینان، اتقان و پشتیبانی قانونی را به دستگاه‌ها می‌دهد. 

,

وی گفت: تعامل با سایر دستگاه‌های نظارتی در سطح استان نیز به منظور ایجاد وحدت رویه در امر نظارت و بازرسی و جلوگیری از موازی کاری خاص نیز به صورت جدی مورد نظر قرار دارد.

,

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: خط قرمزی که نسبت به مدیران وجود دارد این است که اگر مورد قصور و فسادی گزارش شود به طور جدی و با حساسیت ویژه نسبت به آن پیگیری کرده و با آن برخورد خواهد شد.

,

رحیمی اظهار کرد: موضوع تضییع حقوق بیت المال، حقوق عمومی و خصوصی نیز به صورت ویژه مورد نظر است و در این راستا تمام تلاش خود را به صورت ویژه انجام خواهیم داد.

,

وی خاطرنشان کرد: مجموعه سازمان بازرسی استان به تمامی گزارشاتی که به این مجموعه ارجاع شود رسیدگی کرده و گزارش کار انجام شده را محضر نماینده ولی فقیه اعلام خواهد کرد.

,

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان‌جنوبی بیان کرد: نظام اداری خراسان جنوبی به یُمن وجود روحیه دینی و مذهبی حاکم در استان و مدیران و به برکت رهنمودهای معنوی نماینده ولی فقیه استان از سلامت نسبی خوبی برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه