اخبار داغ

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی سرخس:

تخلفات انتخاباتی در سرخس تاکنون منجر به تشکیل پرونده نشده است

تخلفات انتخاباتی در سرخس تاکنون منجر به تشکیل پرونده نشده است
حجت‌الاسلام نجف زاده با اشاره به رصد مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس گفت: تاکنون چند مورد تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس داشتیم، اما منجر به تشکیل پرونده نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد نجف زاده، رئیس دادگستری شهرستان سرخس ظهر امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ۱۴۰۰ شهرستان سرخس که در محل دادگستری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای اعتلای شعار سال باید آحاد جامعه برنامه عملیاتی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس دستگاه قضا، پرونده‌های مربوط به تولید را با قید فوریت رسیدگی می‌کنیم تا چرخ تولید متوقف نشود.

رئیس ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی ۱۴۰۰ شهرستان سرخس با اشاره به رصد مستمر تخلفات و جرائم انتخاباتی در این شهرستان بیان کرد: تاکنون مواردی از تخلفات و جرائم انتخاباتی در شهرستان سرخس داشتیم، اما منجر به تشکیل پرونده نشده است

حجت‌الاسلام نجف زاده تصریح کرد: در این راستا دو شعبه در دادگستری شهرستان نیز برای رسیدگی به تخلفات و جرائم انتخاباتی فعال شده است.

وی عنوان کرد: مسئولان و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به عدم سوءاستفاده از امکانات دولتی و اصل بی‌طرفی در انتخابات آگاه باشند و در این رابطه مجموعه تحت پوشش خود را توجیه کنند.

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه تمام تلاش‌های این ستاد برای پرشور برگزار شدن انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، گفت: شرکت در انتخابات در درجه اول رای به نظام اسلامی و دوم انتخاب فرد موردنظرمان است‌.

حیدر جهانی، دادستان عمومی و انقلاب سرخس نیز در این جلسه اظهار کرد: هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی مچ‌گیری نیست، بلکه ارشاد، پیشگیری و عدم پرونده‌سازی است.

دادستان عمومی و انقلاب سرخس با بیان اینکه تحرکات مخرب درباره انتخابات را رصد و با آن برخورد می‌کنیم، عنوان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، بنابراین مردم ما باید با انسجام و همدلی نقشه‌های دشمن را با حضور پرشورشان در انتخابات خنثی کنند.

جهانی در پایان گفت: مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی باید هوشیار باشند تا خدای نکرده سوءاستفاده‌ای از ظرفیت بیت‌المال در جریان انتخابات صورت نگیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه