اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اعلام کرد؛

تشکیل ۷۳۰ فقره پرونده تخلف صنفی در نوروز ۱۴۰۰/محکومیت ۸ میلیاردی ریالی متخلفان صنفی

تشکیل ۷۳۰ فقره پرونده تخلف صنفی در نوروز ۱۴۰۰/محکومیت ۸ میلیاردی ریالی متخلفان صنفی
سید جواد سیدالموسوی گفت: ۷۳۰ فقره پرونده تخلف صنفی در اجرای طرح گشت های مشترک نظارتی از بازار نوروز ۱۴۰۰ استان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیزات حکومتی استان ارسال شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جواد سیدالموسوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در گفت و گو با عصر اترک اظهار کرد: در خراسان شمالی، طرح نظارت بر بازار نوروز ۱۴۰۰ از ۱۶ اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز و  تا ۱۵ فروردین ماه جاری اجرایی شد که در همین راستا، ۱۶۵ اکیپ تعداد هزار ۱۷۰ فقره بازرسی در قالب گشت های مشترک از بازار نوروزی استان را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,
سید الموسوی اعلام کرد: طی انجام گشت های مشترک از بازار نوروزی سال ۱۴۰۰ استان تعداد ۷۳۰ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به این اداره کل ارسال شدند تا رسیدگی شوند.
,
 
,
وی عنوان کرد: تا به کنون به تخلفات ۷۲۶ پرونده ارسالی رسیدگی شده است که متخلفان این پرونده ها به پرداخت هشت میلیارد و ۲۰۴ میلیون و ۴۵ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
,
 
,
سیدالموسوی خاطر نشان کرد: گرانفروشی کالاهای اساسی عمده ترین تخلفات صنفی در رسیدگی به این پرونده ها بوده است.
,
 
,
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در خاتمه یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵همچنین سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir اعلام کنند تا رسیدگی شوند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه