اخبار داغ

جانشین قرارگاه جهاد سازندگی سپاه استان سمنان خبر داد؛

توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان استان سمنان

توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان استان سمنان
قرارگاه جهاد سازندگی سپاه استان سمنان نسبت به توزیع بیش از یک میلیون اطعام در بین نیازمندان اقدام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهاد سازندگی سپاه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به اینکه بسیج به عنوان  تبدیل کننده تهدید‌ها به فرصت‌ها بوده و متولد شده ی انقلاب اسلامی بوده و در تمام حوزه‌ها فعالیت چشمگیری داشته است، گفت: از همین رو و با شیوع ویروس منحوس کرونا تلاش ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شده و همه ارکان دغدغه مند در حوزه کمک رسانی به سمت مردم شتافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,
 
,
کاشفی تصریح کرد: افزایش قیمت اجناس و تعطیلی کسب و کارها باعث مشکلات بسیاری بوده که یکی از آنها ناتوانی در تامین خوراک بوده که مردم زیادی را با مشکل رو به رو کرد.
,
 
,
به گفته جانشین قرارگاه جهاد سازندگی سپاه استان سمنان، در سال ۹۹ بیش از یک میلیون و ۱۹۵ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شده که این مهم تا حدی از مشکلات این افراد کاسته است.
,
 
,
وی در ادامه افزود: ارزش این میزان اطعام بیش از ۱۳ میلیارد تومان بوده که ها به همت سپاه، بسیج سازندگی، اقشار مختلف بسیج نظیر بسیج اصناف، بسیج کارگری، بسیج ادارت و ... و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر دستگاه های ذیربط تامین شده است.
,
 
,

کاشفی خاطرنشان کرد: دردوران شیوع کرونا در کشور‌های به ظاهر متمدن، فروشگاه‌ها خالی شدند اما مردم ایران اسلامی برای کمک به هموطنان خود مبادرت به نصف کردن سفره‌های خود و کمک به نیازمندان داشته که نشان از فرهنگ غنی در کشورمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه