اخبار داغ

دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان:

فعالیت مساجد در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است

فعالیت مساجد در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی تعطیل است
دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان گفت: با توجه به مصوبات و تصمیمات ستاد کرونا فعالیت مساجد در شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، تعطیل است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی ناصر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در صورت ادامه‌دار بودن وضعیت قرمز کرونایی، فعالیت مساجد در ماه میارک رمضان نیز تعطیل خواهد بود، اظهار داشت: در خصوص برگزاری مراسم شب‌های قدر نیز در ستاد مدیریت کرونا تصمیم‌گیری خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه هم‌اکنون با قرمز شدن وضعیت زنجان، فعالیت مساجد تعطیل است، خاطرنشان کرد: این شرایط تا بهبودی وضعیت رنگبندی شهرها ادامه دارد.

,

دبیر اجرایی رسیدگی به امور مساجد استان زنجان با تاکید بر اینکه در صورت قرمز بودن وضعیت، فعالیت مساجد در ماه مبارک رمضان تعطیل خواهد بود، گفت: در صورت نارنجی شدن شرایط شاید امکان برگزاری مراسم در محوطه و فضای روباز مساجد با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی فراهم شود.

,

وی اظهار داشت: البته این موضوع به تصمیم ستاد کرونا بستگی دارد و اگر ستاد کرونا به صورت چکشی وارد شود ما نمی‌توانیم کاری بکنیم.

,

حجت‌الاسلام ناصر یادآور شد: با توجه به وضعیت خطرناک کرونا و به استناد مصوبه ستاد مدیریت کرونا ویروس جهت مدیریت بیماری کووید 19 فعالیت مساجد در وضعیت نارنجی و قرمز کرونایی جهت اقامه نماز جماعت و برنامه‌های مذهبی در داخل مساجد تا بازگشت به وضعیت مطلوب، ممنوع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه