اخبار داغ

قدردانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از درخشش بسیجیان ولایتمدار گیلانی در ایام کرونا

قدردانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از درخشش بسیجیان ولایتمدار گیلانی در ایام کرونا
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در مزار شهدای رشت، گفت: با توجه به آنکه گیلان یکی از استان‌های درگیر کرونا بود و بسیجیان ولایتمدار این استان طی این یکسال در عرصه کمک مومنانه بسیار خوش درخشیدند، آمدیم تا از زحمات آنها قدردانی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه گیلان تداعی کننده قرن‌ها مبارزه تشیع علیه دشمنان است اظهار کرد: تشکیل حکومت علویان در سرزمین‌های شمالی در قرون اولیه اسلام و اذان شیعی از مساجد شمال در فضای ایران تداعی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به درخشش نام میرزا کوچک جنگلی در تاریخ ایران و نقش موثر گیلانی‌ها در شکل گیری حکومت شیعی در ایران خاطرنشان کرد: مردم گیلان در دوران انقلاب در میدان حضور داشته و نقش آفرینی کردند.

,

وی با بیان اینکه رزمندگان گیلانی و لشگر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بسیاری کردند افزود: در جنگ سوریه نیز رزمندگان گیلانی در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدت فراوانی کردند.

,

سردار سلیمانی با اشاره به اهداف خود از سفر به گیلان گفت: با توجه به آنکه گیلان یکی از استان‌های درگیر کرونا بود و بسیجیان ولایتمدار این استان طی این یکسال در عرصه کمک مومنانه بسیار خوش درخشیدند، آمدیم تا از زحمات آنها قدردانی کنیم.

,

, ,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن قدردانی از خدمات سردار عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان در جریان شیوع کرونا بیان کرد: صحبت و نطرخواهی از بسیجیان گیلانی از دیگر اهداف این سفر است.

,

وی تاکید کرد: از آنجایی که پیگیری تحقق فرمایشات رهبری وظیفه بسیج است در این راستا جهت پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ‌ها به گیلان آمدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه