اخبار داغ

دیدار رییس فدراسیون تیراندازی با ملی پوشان تفنگ و تپانچه

دادگر: باید اعزام های برون مرزی داشته باشیم/ برای ملی پوشان تیراندازی سلاح خریداری کرده ایم

دادگر: باید اعزام های برون مرزی داشته باشیم/ برای ملی پوشان تیراندازی سلاح خریداری کرده ایم
رییس فدراسیون تیراندازی در دیدار با ملی پوشان تفنگ و تپانچه گفت: باید با همین آرامش به سمت موفقیت های بزرگتر بروید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی امروز ( چهارشنبه) در دیداری نوروزی با ملی پوشان کشورمان پیرامون اهداف این رشته در سال المپیک گفت ‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این دیدار دادگر در سخنانی اظهار داشت: رمز موفقیت ملی پوشان کشورمان دوری از حاشیه بوده تا با شتاب به سوی موفقیت در بازی های المپیک حرکت کنیم.

,

او در ادامه گفت: سال 1400 سال طلایی برای این رشته است. مدال و نتیجه برای ما مهم است ولی مهمترین اصل، سلامتی ورزشکاران می باشد. ملی پوشان کشورمان هیج وقت کم فروشی نکرده اند و مثل سربازان جبهه جنگ با کمترین امکانات می جنگند و پیروز می شوند. شما هم همینطور با کمترین امکانات می جنگید و پیروز می شوید که کسب مدال ارزشمند طلای جهانی نشان از آن است.

,

او همچنین بیان کرد: برای بنده به عنوان پدر خانواده رشته های تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی یکسان است. رشته تپانچه همیشه یک سهمیه داشته، حال دو سهمیه داریم که نشان از پیشرفت این رشته داشته که در المپیک بعد قطعا موفقیت های بیشتری خواهیم داشت.

,

رییس فدراسیون تیراندازی افزود: خوشبختانه ورزشکاران با استعدادی در این رشته داریم که با موفقیت های پی در پی ما را به مدال امیدوار می کنند. ورزشکاران تفنگ و تپانچه ثابت کردند لایق توجه بیشتری هستند.

,

دادگر تصریح کرد: سلاح های برای ملی پوشان خریداری کرده بودیم و سعی می کنیم اردو های خوبی را در ادامه داشته باشیم. ضمن اینکه باید اعزام های برون مرزی داشته باشیم تا با بهترین شرایط و تدارکات به بازی های المپیک اعزام شویم.

,

در پایان این دیدار با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، رضا حسنی خو عضو هیات رییسه، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر و ناصر رسولی مدیر تیم های ملی از جواد فروغی و گلنوش سبقت الهی دو ملی پوش شایسته کشورمان که موفق به کسب مدال طلا و نقره جهانی شده بودند، تقدیر شد.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه