اخبار داغ

باشگاه نساجی:

اگر پرسپولیسی ها کرونا بگیرند مسوولیتی بر عهده ما نیست

اگر پرسپولیسی ها کرونا بگیرند مسوولیتی بر عهده ما نیست
باشگاه نساجی در آستانه دیدار با پرسپولیس در اطلاعیه‌ای نوشت: اگر بعد از بازی مشکلی بابت ویروس کرونا متوجه باشگاه پرسپولیس شود، هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت و کادر پزشکی باشگاه نساجی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، احتمالاً اهالی فوتبال ایران از وضعیت ویژه کرونایی در کشور و همچنین مسائل به‌وجود آمده برای تیم فوتبال نساجی مازندران مطلع هستند که بلافاصله و طبق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا، بازیکنان مبتلا به ویروس کرونا را از تیم جدا کرده و قرنطینه شدند تا خطری نماینده فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا را تهدید نکند و بازیکنان پرسپولیس با سلامتی کامل به کشور هند اعزام شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
لازم به ذکر است از همه بازیکنان نیز تست دوم و سوم گرفته شد تا احتمال بروز مشکل به حداقل برسد.
,
 
,
اگرچه طبق نظر کارشناسان و متخصصان این بازی باید لغو می‌شد اما سازمان محترم لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش تاکید به انجام این بازی در چنین شرایط ویژه‌ای دارد و ما، در باشگاه نساجی مثل همیشه به قانون احترام می‌گذاریم و برای انجام بازی به تهران آمدیم.
,
 
,
با توجه به اقدامات انجام‌شده از سوی باشگاه نساجی، اگر بعد از بازی مشکلی بابت ویروس کرونا متوجه باشگاه پرسپولیس شود، هیچ مسئولیتی بر عهده مدیریت و کادر پزشکی باشگاه نساجی نیست و تیم نساجی تمامی تدابیر لازم را انجام داده و با توجه به برنامه‌ریزی سازمان محترم لیگ، به میدان می‌رویم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه