اخبار داغ

در گفت و گوی اختصاصی مطرح کرد:

جزئیات جدید از دستگیری برادر دادستان کهگیلویه/دادستان:برادرم باید بیشتر از بقیه در بازداشت باشد

جزئیات جدید از دستگیری برادر دادستان کهگیلویه/دادستان:برادرم باید بیشتر از بقیه در بازداشت باشد
دادستان عمومی انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت: با اخلالگران در نظم بدون اغماض و چشم پوشی برخورد خواهیم کرد و فرقی نمیکند آن و شخص برادر، فرزند و اقوام خودمان باشد و در صورت داشتن نسبت حتما باید قانون سختگیرانه تر باشد تا مردم متوجه شوند قانون شوخی بردار نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادستان عمومی انقلاب شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با  صبح زاگرس، با اشاره به رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد کرونا در یک جشن عروسی گفت: کارهایی که ما انجام می دهیم برای حفظ و سلامتی خود مردم است و خصومت شخصی با کسی نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
 
,
سعادتیان تصریح کرد: تالارهای عروسی سطح شهر  به دستور قضایی پلمپ شدند اما مردم عروسی ها را به کنار تالارها بردند به همین منظور در ستاد کرونا اعلام کردیم زمین ها را شخم بزنند که نا هموار شوند که نتوان در آن ها عروسی برگزار کنند اما باز عروسی ها را به بیابانهای خارج از شهر بردند.
,
 
,
وی تصریح کرد: حضور در مراسمات عزا و شادی مصوبین اصلی و کسانی که نقش دارند را بازداشت می کنیم.
,
 
,
این مسئول  قضایی با بیان اینکه در برخورد ها با اخلالگران در نظم کوتاهی  صورت نخواهد گرفت افزود: در همین راستا برادر خودم که در عروسی شب گذشته حضور داشته بازداشت و اکنون در زندان به سر می برد.
,
 
,
سعادتیان افزود: کسانی که در عروسی ها بازداشت می شوند جرم آنها تهدید علیه بهداشت عمومی بوده ولی برادر خودم به علاوه بر جرم تهدید علیه بهداشت عمومی ، معاونت اخلال در نظم هم برایشان در نظر گرفته شده است.
,
 
,
وی افزود: اگر بقیه دستگیر شدگان 2 یا چند روز بازداشت بودند ایشان باید بیشتر از بقیه در بازداشت باشد و نباید تفاوتی قائل شد.
,
 
,
سعادتیان از مردم خواست برای سلامتی خودشان پروتکل ها راعایت کنند تا درگیر بیماری نشوند افزود:  با اخلالگران در نظم بدون اغماض و چشم پوشی برخورد خواهیم کرد و فرقی نمیکند آن و شخص برادر، فرزند و  اقوام خودمان باشد و در صورت داشتن نسبت حتما باید قانون سختگیرانه تر باشد تا مردم متوجه شوند قانون شوخی بردار نیست.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه