اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خبر داد؛

آزادسازی بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد در سال گذشته

آزادسازی بیش از ۳۰۰ زندانی جرائم مالی غیر عمد در سال گذشته
مسعود رفیعی گفت: سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ مسعود رفیعی گفت: ماموریت حقوقدانان بسیجی برگرفته از راه امام حسین (ع) است زیرا آن امام همام در راه اعتلای عدالت و مبارزه با فساد و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از جان، مال و اولاد و عزیزترین افراد خویش گذشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان از بسیج حقوقدانان به عنوان یکی از بهترین قشرهای بسیج یاد کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از گزارش اقدامات انجام شده از سوی اقشار بسیج در سال گذشته ابراز رضایت مندی کرده اند و فرموده اند این ماموریت خیلی مهم است و باید ادامه پیدا کند.

,

وی بیان کرد: اقشار بسیج در کمک به مردم خصوصا در محرومیت زدایی، کمک های مومنانه، کارهای عمرانی و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد بسیج اقدامات مهمی را انجام داده اند و بزرگترین افتخار آنها این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این اقدامات ابراز رضایت کرده اند.

,

رفیعی بیان کرد: بسیج حقوقدانان استان کرمان با کمک سایر اقشار بسیج در سال گذشته زمینه آزادی بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم مالی و غیر عمد را فراهم کرده است.

,

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطر نشان کرد: از مهم ترین ماموریت بسیج حقوقدانان استان کرمان در سال جدید، تداوم طرح هر مسجد یک حقوقدان، کمک های مومنامه، سازماندهی رده های غیر فعال، تشکیل شورای کانون ها و تکمیل کردن شورای بسیج حقوقدانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه