اخبار داغ

یادداشت؛

تولید داخلی نقطه هدف دشمن برای آسیب به کارآمدی نظام اسلامی

تولید داخلی نقطه هدف دشمن برای آسیب به کارآمدی نظام اسلامی
بیش از پنجاه درصد نامگذاری‌ سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب از سال 72 با رویکرد مباحث اقتصادی و تولیدی بوده چراکه دشمنان تلاش دارند با نفوذ از این نقطه آسیب برسانن و کارآمدی نظام اسلامی را به چالش کشانده و بن‌بست‌نمایی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نامگذاری سال های از سوی رهبر معظم انقلاب امری مسبوق به سابقه است که ملت ایران در ابتدای سال دریافت می کنند و در واقع شعار سال جهت اصلی و کلان کشور و شناسه راهبردی نظام اسلامی را با توجه به شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی تعیین می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مروری بر نامگذاری سال ها نشان می دهد که از سال 72 تا 1400 بیش از 50 درصد نامگذاری با رویکرد مباحث اقتصادی بوده است.

,

همه اینها نشان از اهمیت این موضوع و لزوم توجه همه جانبه مردم و مسئولان به یکی از جدی ترین مسائل اجتماعی است که دشمن تلاش دارند با رخنه و نفوذ از این نقطه آسیب برسانند و کارآمدی نظام اسلامی را به چالش کشانده و بن بست نمایی کنند.

,

مقام معظم رهبری امسال را سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیدند که از مهم ترین محورهای سخنان ایشان می توان تأکید بر اینکه ایران در نهایت استقلال و عزت قرار دارد اشاره داشت و علی رغم تلاش های ارزشمند قابل تحسین آنگونه که باید موضوع جهش تولید در سال گذشته محقق نشده است.

,

نامگذاری شعار امسال و پشتیبانی هایی که باید انجام شود همچون تأمین مواد اولیه برای تولیدکننده ها و حمایت از تولید داخلی و ارتقای کیفیت محصولات است.

,

موانعی که همچون جلوگیری از قاچاق بی رویه کالا و اشباع بازار، مقابله با ناامیدسازی تولیدکننده داخلی، مبارزه با واسطه گری و حل کردن افزایش هزینه های تولید باید حل شود و راه علاج مشکلات هم نیازمند مدیریت است.

,

راهبرد کشور استقلال و تلاش داخلی با حمایت های حکومتی و همراهی های مردمی است.

,

معطل نگذاشتن اقتصاد کشور به رفع تحریمها و انتخابات ریاست جمهوری و آمدن افراد با روحیه انقلابی و کارآمد و نوید بخش آینده روشن و با حضور پرشور و آگاهانه مردم می تواند موجب اقتدار داخلی و بین المللی شود و اگر دولت قوی شکل بگیرد این باعث افزایش امیدآفرینی می شود.

,

رهبر انقلاب به مواضع ثابت ایران در دفاع از ملت های مظلوم و لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمن اشاره داشتند و اینکه قطعا اگر الگوهای اقتصاد مقومتی به خوبی دنبال شود کشور در مسیر پیشرفت و اشتغال و خودکفایی و اقتدار بین المللی و عزت داخلی سرعت خواهد داد.

,

برای تحقق این رویکرد یکی از حوزه های اثرگذار انتخابات ریاست جمهوری است که می تواند موجب امیدآفرینی داخلی و یاس دشمن شود.

,

شکل گیری دولت جوان حزب اللهی می تواند ظرفیت های کشور را در مسیر پیشرفت و عبور از مشکلات هدایت کند و باید تلاش شود با هوشیاری مراقب دوگانه سازی‌های کاذب و موج آفرینی و حاشیه سازی غرب گرایان داخلی باشیم و ملت می تواند با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه بساط تفکر غرب گرایی را از ساختار سیاسی نظام اسلامی جمع کند و دولت جوان حزب اللهی می تواند زمینه را به عنوان راه علاج مشکلات کشور علی الخصوص مشکلات اقتصادی هموار کند.

,

سید جلال امینی، کارشناس مسائل سیاسی 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه