اخبار داغ

فدراسیون همگانی در حال ایفای نقشی فراتر از مسئولیت خود است؛

علی‌نژاد: شهرداری‌ها برای توسعه ورزش همگانی پایِ کار بیایند/ ورزش طی سال‌های اخیر گران شده است!

علی‌نژاد: شهرداری‌ها برای توسعه ورزش همگانی پایِ کار بیایند/ ورزش طی سال‌های اخیر گران شده است!
معاون توسعه ورزش قهرمانی قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: متأسفانه ورزش طی سال های اخیر گران شده و جایگاه واقعی که باید در سبد خانوارهای ایرانی داشته باشد را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد در بازدید از فدراسیون ورزش‌های همگانی و دیدار با افشین ملایی گفت: برقراری ارتباط فدراسیون ورزش های همگانی با شهرداری‌ها، برگ برنده ای است که محور توسعه ورزش همگانی محسوب می شود؛ چرا که اگر شهرداری ها پای کار نیایند اتفاق خاصی در این حوزه نمی افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علی نژاد افزود: متأسفانه ورزش طی سال های اخیر گران شده و جایگاه واقعی که باید در سبد خانوارهای ایرانی داشته باشد را ندارد.

,

وی با اشاره به ضرورت هم افزایی همه فدراسیون ها در حوزه ورزش همگانی، گفت: باید کمیته های همگانی همگی فدراسیون ها بیش از گذشته فعال شوند و کمک همه فدراسیون های قهرمانی و المپیکی به ورزش همگانی ضروری است.

,

معاون توسعه قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در پایان این دیدار از حمایت همه جانبه این معاونت از رشته ورزش های الکترونیک برای حضور موفق در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه