اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

احصاء مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان/ سازمان بسیج از فرآیند تولید و عرضه البسه در شأن بانوان ایرانی حمایت می‌کند

احصاء مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان/ سازمان بسیج از فرآیند تولید و عرضه البسه در شأن بانوان ایرانی حمایت می‌کند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سازمان بسیج از تولیدات مناسب برای بانوان ایرانی چه در سطح تولید و چه در سطح عرضه و رساندن به متقاضی، حمایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از شرکت تولیدی "ایران برک" با اشاره به ظرفیت‌های کشور در حوزه تقاضا، سرمایه، تجربه و زیرساخت اظهار داشت: سازمان بسیج از فرآیند تولید و عرضه البسه در شان بانوان ایرانی حمایت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با بیان اینکه در حوزه پوشاک تقاضای منطقه‌ای نیز داریم افزود: شعار امسال یک راهبرد قابل تحقق است لذا باید ظرفیت‌های دانش، علم و فناوری، مدیریتی، سرمایه و دارایی‌های مالی را در این جهت قرار دهیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: باید در جهت ایجاد اشتغال، بالا رفتن سرانه ملی، قوی کردن زیرساخت‌ها، قطع وابستگی به خارج و تامین نیازهای داخلی و تسهیل فرآیند صادرات بکوشیم.
,
 
,
لزوم تشدید فعالیت کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح استان گیلان
, لزوم تشدید فعالیت کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح استان گیلان, لزوم تشدید فعالیت کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح استان گیلان,
 
,
وی خواستار تشدید فعالیت کلینیک‌های صنعتی بسیج در سطح استان گیلان شد و خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی گیلان باید چشم‌انداز وسیعی را برای خود ترسیم کنند‌.
,
 
,
, ,
 
,
سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های تولیدی حوزه پوشاک بازارهای بین‌المللی دارند تصریح کرد: سازمان بسیج از تولیدات مناسب برای بانوان ایرانی چه در سطح تولید و چه در سطح عرضه و رساندن به متقاضی، حمایت می‌کند.
,
 
,
شناسایی مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان
, شناسایی مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان, شناسایی مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان داشت: بسیج برای تحقق شعار سال در موضوع صنعت، کشاورزی، دانش بنیان و ایجاد اشتغال برنامه دارد و در کنار سایر دستگاه‌ها در پشتیبانی از واحدهای تولیدی اقدام می‌کند.
,
 
,
سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مشکلات بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی در گیلان احصا شده و در تلاش هستیم تمام موانع را از پیش روی این واحدها برداریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه