اخبار داغ

وزنه برداری قهرمانی آسیا| تمرینات پرفشار ملی‌پوشان/ تست دوپینگ وزنه‌برداران منفی شد

وزنه برداری قهرمانی آسیا| تمرینات پرفشار ملی‌پوشان/ تست دوپینگ وزنه‌برداران منفی شد
تست دوپینگ همه وزنه‌برداران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا منفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اردوی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی آسیا، از اواخر سال گذشته در تالار وزنه‌برداری آزادی در حال برگزاری است و وزنه‌برداران برای حضور در این رقابتها تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رقابت‌های قهرمانی آسیا یکی از میادین مهم برای وزنه‌برداری ایران در راه کسب امتیاز لازم برای رسیدن به دو سهمیه المپیک است. این مسابقات طی چند روز آینده در ازبکستان برگزار خواهد شد.

,

اکنون علی هاشمی، علی داوودی، سهراب مرادی و کیانوش رستمی از شانس بیشتری برای کسب سهمیه برخوردارند و کیانوش رستمی قهرمان المپیک 2016 ریو امیدوار است با وزنه زدن در یک دسته پایین‌تر بتواند امتیاز خوبی جمع کرده و شانس خود را برای دریافت سهمیه المپیک بیشتر کند.

,

پیش از این قرار بود تکلیف سهمیه‌های وزنه‌برداری پس از اتمام مسابقات قاره‌ای مشخص شود که با تغییراتی که فدراسیون جهانی در مسابقات گزینشی ایجاد کرد کار تقسیم سهمیه‌ها با اضافه شدن سه مسابقه دیگر تا خرداد ماه به طول خواهد انجامید.

,

همزمان با برگزاری اردو فدراسیون وزنه‌برداری طی ماه‌های گذشته تأکید زیادی بر انجام تست دوپینگ از وزنه‌برداران حاضر در اردو و اعلام نتایج آن پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا داشت.

,

فدراسیون حتی شرط حضور در اردو را انجام تست اعلام و تاکید کرده بود اگر وزنه‌برداری تست ندهد یا پاسخ تست وی به فدراسیون اعلام نشود، به ازبکستان اعزام نخواهد شد.

,

در همین راستا این بار بعد از تشکیل اردوی شاگردان برخواه، نادو اقدام به انجام تست از وزنه‌برداران کرد که تا پیش از اعزام تیم ملی به مسابقات ازبکستان، نتایج آن به فدراسیون ابلاغ شود.

,

نتایج تست وزنه‌برداران به فدراسیون اعلام شده که بر این اساس تست همه وزنه‌بردارانی که از آنها آزمایش دوپینگ گرفته شده، منفی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه