اخبار داغ

در دیدار رئیس فدراسیون کشتی با ملی‌پوشان فرنگی در قزاقستان مطرح شد؛

دبیر: المپیک یک ستاره دنباله‌دار است و کسب سهمیه افتخار نیست/ بنا: فرنگی‌کاران نیاز به خودباروی دارند

دبیر: المپیک یک ستاره دنباله‌دار است و کسب سهمیه افتخار نیست/ بنا: فرنگی‌کاران نیاز به خودباروی دارند
رئیس فدراسیون کشتی با حضور در محل اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در قزاقستان، با اعضای فرنگی‌کار دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی با اعلام خسته نباشید و خداقوت به کشتی گیران و کادر فنی آن ها بابت زحماتی که در چند وقت گذشته متحمل شده اند گفت: المپیک مانند یک ستاره دنباله دار می ماند که دنباله اش کسب سهمیه المپیک است و کسی که می خواهد به ستاره برسد باید آن دنباله را رد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: شاید برای برخی رشته های ورزشی کسب سهمیه افتخار باشد اما این موضوع در کشتی افتخار نیست و کسی که می خواهد مدال المپیک بگیرد نباید مسابقات گزینشی برایش سخت باشد.
,
 
,
دبیر تأکید کرد: گرفتن مدال در المپیک برای کشتی افتخار است. رقابت های گزینشی یک میدان تدارکاتی است و اگر قرار است کسی به المپیک برود و مدال نگیرد، بهتر است در گزینشی نیز سهمیه نگیرد.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: با تحمل تمامی سختی ها و کشیدن رنج ها و زحمت ها به اینجا آمده اید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا با گرفتن سهمیه حضور در المپیک مردم را خوشحال کنید.
,
 
,
محمد بنا سرمربی تیم ملی نیز با اشاره به اینکه کشتی گیرانی که در اردوهای تیم ملی حضور دارند، نفرات خوب و آینده داری هستند تصریح کرد: ملی پوشان برای موفقیت فقط نیاز به خودباوری دارند و اگر به این مرحله برسند، قطعا در رقابت های پیش رو افتخارآفرین خواهند بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه