اخبار داغ

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری ۱۴ هزار رویداد فرهنگی، ترویجی و افتتاحیه در خراسان رضوی

برگزاری ۱۴ هزار رویداد فرهنگی، ترویجی و افتتاحیه در خراسان رضوی
حجت‌الاسلام سبزیان گفت: ۱۴ هزار فعالیت و رویداد فرهنگی، ترویجی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را در سال ۱۴۰۰ در استان انجام خواهیم داد و از تهدید کرونا، فرصتی برای امیدبخشی به جمهوری اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم خواهیم ساخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی‌اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بعدازظهر امروز در نشست تودیع و معارفه مدیر کتابخانه‌های عمومی کاشمر که در محل کتابخانه ۱۴ معصوم شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نسل جدید کتابخانه‌های عمومی پیش رو مردم است و به فرهنگسراهای اجتماعی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی از آن نگاه سابق فاصله گرفته و کارکرد صرفاً مخزن کتاب و محیطی برای صرفاً مطالعه جدا شده است، خاطرنشان کرد: کتابخانه‌های عمومی امروز محیط پاسخگویی کتابداران به‌عنوان افسران جبهه دانایی انقلاب اسلامی است که نیازهای اطلاعات دانشی مردم را برطرف می‌کند.

,

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه شهرستان کاشمر در حوزه فرهنگی یک‌سروگردن از دیگر شهرستان‌های استان با توجه به فرهیختگان، دانشمندان بزرگ و تاریخ خود بالاتر است، تصریح کرد: کتابخانه عمومی در شهرستان کاشمر باید به جایگاه واقعی خود برسد تا ۱۰۰ درصد مردم از این امکانات در فرهنگسرای اجتماعی استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم کاشمر زحمات زیادی برای پیشبرد اهداف کتاب و کتاب‌خوانی کشیده‌اند و ارتش ۱۰ هزارنفری در کشور قدردان زحمات حجت‌الاسلام نیک‌بین هستند، اذعان کرد: سال ۹۹، سال سختی‌ها و مصائب فراوان کرونا بود و کتابداران استان تمام فعالیت‌های کتابداری خود و خدمت‌رسانی فرهنگی را به فضای مجازی منتقل کردند.

,

سبزیان با بیان اینکه خراسانی‌ها به‌خصوص کاشمری‌ها می‌توانند پرچم فرهنگی را در فضای حقیقی و مجازی بالا ببرند، عنوان کرد: ۱۴ هزار فعالیت و رویداد فرهنگی، ترویجی و افتتاح پروژه‌های عمرانی را در سال ۱۴۰۰ در استان انجام خواهیم داد و از تهدید کرونا، فرصتی برای امیدبخشی به جمهوری اسلامی و ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم خواهیم ساخت.

,

 

,

در پایان این مراسم که با حضور نماینده مردم کاشمر، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، کتابداران و مسئولان شهرستان برگزار شد، از زحمات مهدی زارعی تقدیر و محمد فیض عارفی به‌عنوان مدیر کتابخانه‌های عمومی کاشمر معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه