اخبار داغ

اظهارنظر مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد؛

مقصران ایجاد پیک چهارم کرونا چه کسانی هستند؟

مقصران ایجاد پیک چهارم کرونا چه کسانی هستند؟
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و معاون بهداشتی این دانشگاه در خصوص دلایل ایجاد پیک چهارم کرونا در مشهد و خراسان رضوی و افراد مقصر در ایجاد این پیک اظهار نظر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر سید محمدحسین بحرینی طوسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، در خصوص دلایل ایجاد پیک چهارم کرونا در مشهد و خراسان رضوی و افراد مقصر در ایجاد این پیک اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا حال مساعدی برای مصاحبه ندارم اما دلیل ایجاد موج چهارم کرونا چیزی نیست جز همان دلایلی که وزیر محترم بهداشت در رسانه‌ها اعلام کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: موج چهارم کرونا در سطح کشور ایجاد شده است و موضوعی نیست که به دنبال دلایل آن در مشهد و خراسان رضوی می‌گردید از طرف دیگر مجموعه‌ای از عوامل در ایجاد آن دخیل بوده‌اند و نمی‌توان تنها یک موضوع را مقصر دانست.

,

بحرینی خاطر نشان کرد: اگر اطلاعات کاملی در این خصوص می‌خواهید با دکتر قلیان، معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد تماس بگیرید.

,

, ,

در ادامه دکتر مهدی قلیان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون همین موضوع، گفت: بنده کوچک‌تر از آن هستم که بخواهم در خصوص این موضوع اظهارنظر کنم.

,

وی ضمن اشاره به اظهارنظر دکتر نمکی، وزیر بهداشت در خصوص دلایل ایجاد موج چهارم کرونا و افراد مقصر در ایجاد این پیک افزود: من عددی نیستم که بخواهم پیرامون این موضوع صبحت کنم زیرا من معاون بهداشتی یک دانشگاه علوم پزشکی هستم و باید در این خصوص بزرگان صبحت کنند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه