اخبار داغ

پرسپولیسی‌ها پس از دیدار با نساجی چه گفتند؟

گل‌محمدی: موقعیتی به نساجی ندادیم/ حسینی: آماده لیگ قهرمانان می‌شویم/ ترابی: کنعانی دروغ می‌گوید!

گل‌محمدی: موقعیتی به نساجی ندادیم/ حسینی: آماده لیگ قهرمانان می‌شویم/ ترابی: کنعانی دروغ می‌گوید!
بازیکنان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نساجی به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرسپولیس پیش از سفر به هند برای دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، برابر نساجی به میدان رفت و توانست حریف خود را با دو گل شکست دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس که در بازی امروز به دلیل محرومیت از روی سکوها شاهد نمایش این تیم بود، در پایان بازی گفت: بازی خوبی بود و در مجموع تیم برتر میدان بودیم. موقعیت های خوبی شکل دادیم و موقعیت خاصی هم به جز یک صحنه به حریف ندادیم. فکر می کنم بچه ها خوب بازی کردند و به همه آنها خسته نباشید می گویم و جا دارد به هواداران هم بابت این برد تبریک بگویم.

,

حسینی: آماده لیگ قهرمانان می‌شویم

, حسینی: آماده لیگ قهرمانان می‌شویم,

کاپیتان پرسپولیس درباره دیدار مقابل نساجی گفت: بازی سختی را می دانستیم در پیش خواهیم داشت. اکنون آماده حضور در آسیا می شویم. آنجا شرایط سخت تر خواهد بود و بازی ها نزدیک تر خواهد بود. بازی حساسی برای هر دو تیم امروز بود و همین باعث شد تا برخورد و اعتراض زیاد شود.

,

سیدجلال درباره فرصت سوزی بازیکنان این تیم گفت: فوتبال همین است و ما امروز موقعیت های خوبی داشتیم. انشاالله بچه های ما در آینده بهتر عمل خواهند کرد و مشکلی نخواهیم داشت.

,

ترابی: کنعانی‌زادگان دروغ می‌گوید!

, ترابی: کنعانی‌زادگان دروغ می‌گوید!,

مهدی ترابی درباره صحنه گل اول تیم پرسپولیس اظهار داشت: من ندیدم اما حسین می گوید که او گل را زده است. او دروغ می گوید و من صحنه را هنوز ندیده ام.

,

ترابی درباره این دیدار نیز گفت: بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی به وجود آوردیم اما متاسفانه در ضربات آخر کم تمرکز بودیم و این قول را می دهم که در بازی های بعدی بهتر شویم.

,

کامیابی‌نیا: فکر و ذکر ما آسیاست

, کامیابی‌نیا: فکر و ذکر ما آسیاست,

کمال کامیابی‌نیا پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار کرد: بازی خوبی بود که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و با روحیه به آسیا برویم. از حالا به بعد تمام فکر و ذکر ما لیگ قهرمانان است و با تمرکز بالا به هند می‌رویم تا از مرحله گروهی صعود کنیم. یکی از ویژگی‌های مثبت پرسپولیس است که موقعیت ایجاد می‌کند، اما باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا به گل برسیم و از فرصت‌هایمان بهره ببریم.
 
هافبک پرسپولیس درباره شرایط تیمش در آستانه حضور در لیگ قهرمانان ابراز کرد: شرایط هر دوره متفاوت است و تیم‌ها با امکانات و ریکاوری خوبی به بازی‌ها می‌آیند. در شرایط کرونایی نیز مسابقات را هر سه روز یکبار گذاشته‌اند که کارمان را سخت خواهد کرد. هر تیمی تمرکز و ریکاوری بهتری داشته باشد، در آسیا موفق می‌شود و نتیجه خواهد گرفت.

او پیرامون برگزاری بازی‌ها در هند و میزبانی که کمتر تماشاگر فوتبال پیش‌بینی حضور یک تیم از این کشور در لیگ قهرمانان را داشت، عنوان کرد: تمام تیم‌های آسیا در حال پیشرفت هستند. شما قطر را نگاه کنید که در رنکینگ فیفا چه جایگاهی داشت و الان به کجا رسیده است. باشگاه‌های خارجی در حال پیشرفت هستند و امیدوارم فوتبال ایران نیز روز به روز پیشرفت کند.

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه