اخبار داغ

مسوول سازمان بسیج هنرمندان کردستان:

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان اعلام شد

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در کردستان اعلام شد
داودنیا گفت: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب هنر متعهد را در خدمت معنویت و و رشد انسانی و اخلاقی درآوریم و هنرمند انقلابی هم بتواند ایده ذهنی و متعالی خود را عرضه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  کُردتودی، علی عباس داودنیا، مسوول  سازمان بسیج هنرمندان کردستان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج هنرمندان گفت: در تقویم جمهوری اسلامی بازه زمانی ۱۸ تا ۲۵ فروردین‌ماه به‌نام هفته هنر انقلاب اسلامی نام‌گذاری شده است که هر ساله بدین‌مناسبت برنامه‌های متنوعی در نقاط مختلف کشور از جمله استان کردستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
وی با یادآوری اینکه روز ۲۰ فروردین‌ماه نیز مصادف با سالروز شهادت آوینی به نام روز بسیج هنرمندان نام‌گذاری شده است، افزود:‌ «هنرمتعهد به حقیقت» به‌عنوان شعار هفته هنر انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۰  انتخاب شده است. 
,
 
,
داودنیا به تبیین اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی توسط سازمان بسیج هنرمندان پرداخت و گفت: امتداد مسیر تولید با محتوای فرهنگ و هنر متعهد، رفع موانع موجود در توسعه فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، کمک به هنرمندان جهت ارتقا هنرشان و کشف استعدادهای هنرمندان متعهد و غیره از جمله اهداف بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی هستند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج هنرمندان با بیان اینکه این سازمان خط مقاومت هنری در دو عرصه ارائه هنر انقلابی و مقابله با تهاجم هنری غرب را در دستور کار قرار داده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا با برنامه‌ریزی‌های مناسب هنر متعهد را در خدمت معنویت و رسیدن انسان به کمال انسانی و اخلاقی درآوریم و هنرمند انقلابی هم بتواند ایده ذهنی و متعالی خود را عرضه کند.
,
 
,
وی، هنر فاخر انقلابی را زمینه‌ساز حرکت مطلوب در مسیر حق دانست و گفت: علاوه بر این‌ها تکیه بر هنرمندان جوان انقلابی در جهت رشد و اعتلای کشور و ارائه الگوی برتر هنر اسلامی در تمامی عرصه‌های اجتماعی از وظایف سازمان بسیج هنرمندان در سال ۱۴۰۰ است که با این رویکرد فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنیم.
,
 
,
داودنیا با تشریح برنامه‌های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی،‌ گفت: در این هفته، ضمن معرفی شهید شاخص سازمان بسیج هنرمندان کشور که در سال ۱۴۰۰ ، شهید بهروز مرادی را انتخاب کرده برنامه های متنوع دیگری اجرا خواهد شد که شامل؛ غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدای هنرمند استان، دیدار و سرکشی از خانواده شهدای هنرمند و هنرمندان پیشکسوت، دیدار جمعی از هنرمندان با رعایت دستورالعملهای بهداشتی کرونا با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و فرماندهی سپاه بیت المقدس کردستان، تجلیل و معرفی هنرمندان شاخص و انقلابی استان، برگزاری نمایشگاه از تولیدات تجسمی مانند آثار فاخر خوشنویسی، کارتون و کاریکاتور، عکس و ...بصورت مجازی و حقیقی، جمع آوری و تهیه و توزیع کمک های مومنانه و بسته های معیشتی در بین هنرمندان آسیب پذیر، فعالیت گروههای جهادی هنری و ادامه طرح سلامت یار هنرمند و.... از برنامه‌های این هفته خواهد بود.
,
 
داودنیا افزود: برخی از این برنامه ها با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/
,
 
,
داودنیا افزود: برخی از این برنامه ها با همکاری و مشارکت حوزه هنری استان کردستان اجرا خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه