اخبار داغ

پریچهره:

ورزشگاه قدیمی شهر تهران متعلق به ورزش پایتخت است

ورزشگاه قدیمی شهر تهران متعلق به ورزش پایتخت است
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه ورزشگاه شهید شیرودی یک مجموعه قدیمی و پر از خاطره شهر تهران است، تاکید کرد: این ورزشگاه قدیمی تهران متعلق به ورزش پایتخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرالله پریچهره طی گفتگویی با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ضمن تقدیر از مقام عالی وزارت و معاونت های امور حقوقی، مجلس و استان ها و توسعه مدیریت و منابع وزارت، افزود: ورزشگاه شهید شیرودی برای مدتی در اختیار شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بوده و هم اکنون به صاحب اصلی آن تحویل داده شده که این امر در شکوفایی ورزش تهران تاثیر بسزایی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به امکانات موجود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی گفت: با توجه به مرکزیت این مجموعه و دسترسی آسان برای جامعه ورزش تهران، می توانیم در بخش توسعه ورزش قهرمانی و همگانی فعالیت داشته باشیم و در کنار ایجاد پایگاه های قهرمانی و قهرمان پروری، می توان در بحث توسعه ورزش همگانی هم برنامه ریزی کرد.
,
 
,
پریچهره از تعامل خوب این اداره کل با فدراسیون های ورزشی، علی الخصوص فدراسیون هایی که در مجموعه شهید شیرودی مستقر هستند، گفت و ادامه داد: در بحث قهرمانی همکاری خوبی با این فدراسیون ها خواهیم داشت و تعامل نزدیکی در خصوص اجرایی شدن برنامه های آتی صورت خواهد گرفت.
,
 
,
وی در پایان با اشاره به روند تغییر و تحول این مجموعه ورزشی گفت: در هفته آینده یک کار گروه تخصصی تشکیل خواهد شد تا این اتفاق خوش با رعایت کلیه موارد قانونی صورت پذیرد.
,
 
,
گفتنی است؛ بنا به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد ماده "۱۱۸" قانون محاسبات عمومی کشور، مجموعه ورزشی شهید شیرودی واقع در میدان هفتم تیر تهران از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به وزارت ورزش و جوانان (اداره کل ورزش و جوانان استان تهران) واگذار شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه