اخبار داغ

رئیس اداره صمت نیشابور خبر داد؛

پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف نیشابور در اولین جمعه خیز چهارم کرونا

پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف نیشابور در اولین جمعه خیز چهارم کرونا
پورکاوریان گفت: با انجام بیش از ۲۶۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی در روز جمعه، ۱۵ مورد تذکر کتبی و ۶۵ مورد تذکر شفاهی و تعداد هفت واحد پلمپ و دو مورد فرم تخلف تنظیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا پورکاویان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نیشابور صبح امروز در جمع گفت‌وگو با صبح توس گفت: در سومین روز از حالت قرمز کرونای شهرستان بازرسین همچنان با قدرت در سطح بازار حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه ۲۰ فروردین در دو نوبت صبح و بعدازظهر بیش از سه گرئه بازرسی و نظارتی مشترک با حضور دستگاه‌های مربوطه، دانشکده علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در سطح بازار حضور داشتند و بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا نظارت کردند.

,

پور کاویان تأکید کرد: در بازدید و نظارت شب گذشته بیش از ۲۶۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام شد که به ۱۵ مورد تذکر کتبی و ۶۵ مورد تذکر شفاهی و تعداد هفت واحد پلمپ و دو مورد فرم تخلف تنظیم شد.

,

رئیس اداره صمت شهرستان نیشابور گفت: همشهریان می‌توانند شکایات خود را با تلفن ثابت ۱۲۴ شکایات صنفی و تلفن ۱۹۰ دانشکده علوم پزشکی شکایات بهداشتی را اعلام تا بازرسین در اسرع وقت نسبت به رسیدگی به آن‌ها اقدام لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه