اخبار داغ

همزمان با سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش؛

ساخت سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ حبیب والی‌‌نژاد تهیه‌کننده سریال شد

ساخت سریال شهید صیاد شیرازی به جریان افتاد/ حبیب والی‌‌نژاد تهیه‌کننده سریال شد
همزمان با انتخاب حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده سریال جدید مرکز سیمافیلم درباره شهید سپهبد صیاد شیرازی، گروه نویسندگان جلسات خود را با ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «مجید اکبرشاهی» مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم ضمن اعلام خبر فوق گفت: سریال شهید «سپهبد صیاد شیرازی» کار گسترده و مهمی است؛ چرا که این شهید بزرگوار از بزرگان ارتش و جبهه‌های نبرد بوده‌اند. ایشان هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش عمده و بسزایی داشتند. برای تولید اثری درباره این شهید بزرگوار باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود؛ از این رو با دعوت از آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده سریال امیدواریم کار خوب و موثری درباره این شهید ساخته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی درباره مقاطعی از زندگی شهید بزرگوار که در سریال به نمایش در خواهد آمد، گفت: قطعا بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی که در دوران دفاع مقدس سپری شده، مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین نحوه ترور آن شهید بزرگوار از بخش‌های مهم سریال به شمار می‌آید.
,
 
,
اکبرشاهی تاکید کرد: آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده به همراه آقای حسین حسنی - سرپرست نویسندگان - جلسات خود را با ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.
,
 
,
, ,
 
,
بنابراین گزارش، مرکز سیمافیلم تلاش دارد تا با ساخت زندگی سرداران جنگ و شخصیت‌های ملی نام و یاد آن‌ها را زنده نگه داشته و بخش‌های مختلف زندگی‌شان را به عنوان چراغ راه به مخاطب معرفی نماید. سریال‌هایی مثل زندگی شهید باکری و شهید صیاد شیرازی از آن دست کارهاست که در این بین ساخت سریال «عاشورا» با محوریت لشکر ۳۱ عاشورا و شهیدان باکری به‌ کارگردانی هادی حجازی‌فر در حال تصویربرداری است و صحبت‌هایی برای ساخت سریال زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی هم مطرح است.
,
 
,
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در عملیات‌های مختلفی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت. شهید صیاد شیرازی که در زمان جنگ تحمیلی فرماندهی نیروی زمینی ارتش را به عهده داشت، در سال‌های پس از جنگ به جانشینی ستاد کل نیروهای مسلح رسید و در نهایت در ۲۱ فروردین سال ۱۳۷۸ به دلیل ضربات متعددی که در زمان جنگ تحمیلی و در جریان عملیات مرصاد بر پیکره منافقین وارد کرده بود، توسط گروهک منافقین مقابل درب منزلش ترور شد و به شهادت رسید. 
,
 
,
حبیب والی‌نژاد از تهیه‌کنندگان به نام سینمای ایران است که در کارنامه کاری خود تهیه فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار» (محمدحسین مهدویان)، «خروج» (ابراهیم حاتمی‌کیا) و «لباس شخصی» (امیرعباس ربیعی) را به ثبت رسانده است. 
,
 
,
سریال «سپهبد صیاد شیرازی» در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه