اخبار داغ

معرفی داوران مسابقه «آوای جادویی»/ منتظر فراخوان برای شرکت باشید

معرفی داوران مسابقه «آوای جادویی»/ منتظر فراخوان برای شرکت باشید
محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین بعنوان مربی و داوران برنامه «آوای جادویی» معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بر اساس اعلام تهیه‌کننده مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»، این برنامه به زودی در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی»,

‎محمد تهرانی درباره این مسابقه گفت: «آوای جادویی» یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعداد‌های موسیقی کشور است و صرفا  یک برنامه تولیدی با رویکرد سرگرمی نیست بلکه تلاش می‌کند با نمایش به اشتراک گذاشتن تجربیات بزرگان موسیقی کشور، تبادل نظرات کارشناسی و آموزش‌ها و تمرین‌های کاربردی لازم، علی‌رغم خلق لحظات متفاوت و جذاب برای بینندگان، روند رقابت شرکت‌کننده‌های مستعد را هدفمندسازی کرده و قضاوت را در نهایت به مخاطبان واگذار کند.

,

وی افزود: در «آوای جادویی» استعدادهای موسیقی در سراسر کشور که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و  یکپارچه را نداشته‌اند می‌توانند از طریق دنبال کردن صفحات رسمی این برنامه و شرکت در فراخوان‌های مربوطه که به زودی اعلام می‌شود، وارد این مسابقه شوند.

,

تهرانی در پایان درباره اسامی هیات مربیان و داوران منتشر شده در فضای مجازی عنوان کرد: محمد اصفهانی، رضا صادقی، احسان خواجه امیری، رضا یزدانی، علیرضا افکاری و فرزاد فرزین ستارگان موسیقی کشورمان به عنوان مربی و داور در این رویداد همراه «آوای جادویی» هستند.

,

فراخوان مسابقه استعدادیابی موسیقی «آوای جادویی» به همراه معرفی مجری و دیگر عوامل این برنامه به زودی در اختیار رسانه‌ها و دوستداران موسیقی قرار خواهد گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه