اخبار داغ

بازتاب موفقیت فرنگی‌کار ایران در سایت اتحادیه جهانی کشتی؛

گرایی: امیدوارم به طلای المپیک برسم/ برادرم همیشه از من حمایت می‌کند

گرایی: امیدوارم به طلای المپیک برسم/ برادرم همیشه از من حمایت می‌کند
قهرمان کشتی فرنگی کشورمان گفت: بدن من برای مسابقات آماده بود و من دقیقاً همان چیزی را که برنامه‌ریزی کرده بودم انجام دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا گرایی، ملی‌پوش تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم موفق شد در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی قزاقستان برگزار شد جواز حضور در بازی‌های توکیو را به دست آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اتحادیه جهانی کشتی با بازتاب این موضوع نوشت: گرایی در فینال جمعه عملکرد فوق‌العاده‌ای مقابل نماینده کره داشت و توانست با نتیجه ۹ بر صفر پیروز شود.

,
گرایی بعد از این مسابقه اظهار داشت: روز خوبی بود. من همه مسابقات را بدون دادن حتی یک امتیاز پیروز شدم. افتخار می‌کنم که از یک خانواده کشتی‌گیر هستم، برادرم همیشه از من حمایت می‌کند و مرا به جلو هل می‌دهد. بدن من برای مسابقات آماده بود و من دقیقاً همان چیزی را که برنامه‌ریزی کرده بودم انجام دادم. در آلماتی به سطح دیگری از عملکردم دست پیدا کردم.
,
 
,
گرایی درباره حضور برادرش، محمدعلی گرایی در توکیو گفت: افتخار می‌کنم که با برادرم به المپیک بروم. امیدوارم او بتواند به من کمک کند تا به هدف خود برای کسب مدال طلای المپیک برسم. داشتن او در آنجا به عنوان یک پشتیبان و معلم عالی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه