اخبار داغ

نماینده تبریز:

ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور استراتژی ندارد/ مردم مقصر نیستند

ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور استراتژی ندارد/ مردم مقصر نیستند
بیگی با بیان اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور استراتژی ندارد، گفت: رئیس جمهور یکسری مشکلات خودش را با ستاد کرونا حل می‌کند مثلا ستاد کرونا می‌گوید رئیس جمهور به مجلس نیاید یا فلان جلسه تشکیل نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، احمد علیرضا بیگی در گفت‌وگو با آناج در خصوص وضعیت قرمز کرونا و سیاست‌های دولت در این خصوص اظهار داشت: عالی ترین مقام اجرایی کشور رئیس جمهور است و مسئولیت خطیر و اصلی بر عهده وی است و به همین دلیل هم اختیارات کامل در اختیار رئیس جمهور است تا بحران را مدیریت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: متاسفانه اما ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور استراتژی ندارد که در کرونا کجا هستیم و به کجا می‌رویم و برنامه‌ای هم برای مقابله با کرونا تدوین نشده است.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان اینکه بحران کرونا سیاسی شده است، گفت: رئیس جمهور یکسری مشکلات خودش را با ستاد کرونا حل می‌کند مثلا ستاد کرونا می‌گوید رئیس جمهور به مجلس نیاید یا فلان جلسه تشکیل نشود و یا مجلس تعطیل شود و تا این حد ستاد ملی مبارزه با کرونا قدرت اجرایی دارد اما برای کرونا تصمیم درستی نمی‌گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه وضعیت فعلی کرونا تقصیر مردم نیست، عنوان کرد: وقتی در عید نوروز می‌توان با اعمال محدودیت جلوی سرازیر شدن بهمن کرونا را گرفت باید از ۲۰ روز تعطیلات نوروز استفاده می‌کردیم تا هم ضرر اقتصادی کاهش یابد هم تعطیلی دو هفته‌ای دیگر اعمال نمی‌شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه