اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار به مرز ۲۳ هزار تومان رسید؛ سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد+ قیمت‌ها

دلار به مرز ۲۳ هزار تومان رسید؛ سکه ۱۰۰ هزار تومان ارزان شد+ قیمت‌ها
قیمت سکه امروز نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و نرخ هر دلار آمریکا با ۲۷۵ تومان افت به مرز ۲۳ هزار تومان نزدیک شد؛ قیمت طلا هم ۱۲ هزار تومان پایین آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قیمت سکه، طلا و انواع ارز امروز شنبه نسبت به روز پنجشنبه گذشته کاهشی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون در بازار با ۱۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته ۱۰ میلیون و ۴۶۲ هزار تومان و هر قطعه سکه طرح قدیم با ۱۰۰ هزار تومان افت، ۱۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.
,
 
,
قیمت نیم‌سکه امروز ۳۰ هزار تومان افزایش مواجه شد و ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان دادوستد می‌شود. ربع‌سکه نیز رشد ۲۵ هزار تومانی را ثبت کرد و به ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه یک گرمی هم ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.
,
 
,
هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته در آخرین روز کاری بازارهای جهانی در هفته میلادی با ۱۱ دلار و ۶۸ سنت کاهش ۱۷۴۳ دلار و ۹۴ سنت است.
,
 
,
قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با ۱۲ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک‌میلیون و ۳۹ هزار تومان به فروش رفت و هر گرم طلای ۲۴ عیار ۱۶ هزار تومان کاهش یافت.
,
 
,
نرخ هر دلار آمریکا امروز در بازار ارز با افزایش ۲۷۵ تومان کاهش نسبت به روز پنجشنبه گذشته به ۲۴ هزار و ۱۹۱ تومان رسید و هر یورو هم ۴۰۷ تومان نزول داشت و ۲۸ هزار و ۳۷۳ تومان فروش رفت.
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه