اخبار داغ

در نشست مشترک بین معاون وزارت ورزش و رئیس فدراسیون هندبال مطرح شد؛

علی‌نژاد: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باید باشکوه برگزار شود/ پاکدل: ایستادن بر سکوی آسیا کار آسانی نیست

علی‌نژاد: مسابقات هندبال قهرمانی آسیا باید باشکوه برگزار شود/ پاکدل: ایستادن بر سکوی آسیا کار آسانی نیست
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون هندبال با یک‌دیگر دیدار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در دیدار با مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی هندبال، بعد از شش سال، بار دیگر به رقابت‌های جهانی راه یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه که بعدازظهر امروز (شنبه 21 فروردین) در دفتر معاونت قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد، پاکدل با اشاره به میزبانی ایران برای مسابقات هندبال جام ملت‌های آسیا گفت: این هم اتفاق میمونی است که بعد از 13 سال ایران بار دیگر میزبان هندبالیست‌های قاره کهن می‌شود. برای امتیاز میزبانی فدراسیون هندبال به واسطه پشتیبانی و حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تلاش و رایزنی‌های موثری داشت.

,

رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اینکه برای میزبانی این جام، شش استان کشورمان اعلام آمادگی کرده‌اند و تا دو سه روز آینده فدراسیون با بررسی همه جوانب، محل برگزاری جام ملت‌ها را تعیین خواهد کرد، گفت: قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر آسیا، کار سخت و دشواری است، چون حریفان قدری داریم که در این سال‌ها فاصله شان را با ما زیاد کرده‌اند، اما با این حال هدف اصلی‌ ما قرار گرفتن در بین چهار برتر آسیا و صعود به رقابت‌های قهرمانی جهان است.

,

در این جلسه مهدی علی‌نژاد ضمن تقدیر از برنامه ریزی خوب و عملکرد فدراسیون هندبال به ویژه در برگزاری لیگ هندبال در سال 1399 و در شرایط کرونایی، تاکید کرد: همانگونه که اشاره شد میزبانی جام ملت‌های آسیا فرصت خوبی است که بتوان شاهد دومین حضور هندبال ایران در رقابت‌های جهانی و عملکرد بهتری نسبت به گذشته باشیم.

,

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: 10 ماه تا آغاز جام ملت‌ها زمان داریم، اما برای برگزاری باشکوه این رقابت‌ها از حالا باید برنامه ریزی کرد. فدراسیون باید هر چه زودتر ستاد برگزاری بازی‌ها را تشکیل دهد و مطمئنا وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون هندبال برای برگزاری این مسابقات قاره‌ای حمایت کاملی خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه