اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی:

هیچ کشوری فضای مجازی‌اش را در اختیار دشمن قرار نمی‌دهد/ مصون ماندن از استعمار مجازی با ایجاد شبکه ملی اطلاعات

هیچ کشوری فضای مجازی‌اش را در اختیار دشمن قرار نمی‌دهد/ مصون ماندن از استعمار مجازی با ایجاد شبکه ملی اطلاعات
حمیدرضا ترقی با تأکید بر اینکه هیچ کشوری در دنیا چنین آزادی را برای لشکر جنگ نرم دشمن فراهم نمی کند که اینگونه ملت را تحت تأثیر و هجمه قرار دهند، گفت: تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر وجود شبکه ملی اطلاعات به دلیل مصون ماندن از تأثیرات استعمار مجازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: وضعیت کنونی فضای مجازی در کشور با سیاستی که دولت اتخاذ کرده، بهترین فرصت را برای ضد انقلاب، اپوزسیون و تأثیر گذاری افکار عمومی بر نسل جوان ما فراهم کرده است؛ به گونه ای که القائات، شایعات و شبهه افکنی ها با پمپاژ وسیع و گسترده منتشر می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بیش از هزار و دویست نفر از عناصر منافق و فعال در بخش سایبری به صورت شبانه روز در حال تدوین مطالب دروغ و شبهه افکن از طریق کانال ها و شبکه های اجتماعی مختلف علیه ملت ایران هستند تا اذهان و افکار عمومی جامعه را از انتخاب درست و صحیح منحرف و تشکیل دولت جوان، انقلابی و سالم را به تأخیر بیاندازند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: رسانه های ضد انقلاب در فضای مجازی تلاش می کنند تا نسبت به نیروهای انقلابی در جامعه و بین مردم هراس ایجاد کنند و در مجموع آنان محتوایی ارائه می دهند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کاهش دهند و این جریان آمریکا، ارتباط و مذاکره با این دولت را تنها راه نجات کشور جلوه می دهند و این قبیل برنامه ها را به صورت مستمر در بستر فضای مجازی تزریق می کنند.

,

وی افزود: اگر به صحبت های روزمره مردم توجه کنیم، مشاهده خواهیم کرد که کلمه به کلمه آنها در صحبت های روزمره برخی از مردم وجود دارد؛ بنابراین اینگونه آزادی، عدم کنترل و رها سازی در فضای مجازی، میدان را برای هجمه و حمله دشمنان انقلاب اسلامی باز می کند و هیچ کشوری در دنیا چنین آزادی را برای لشکر جنگ نرم دشمن فراهم نمی کند که اینگونه ملت را تحت تأثیر و هجمه قرار دهند.

,

ترقی تصریح کرد: این شرایط بارها مورد انتقاد مقام معظم رهبری قرار گرفته است و جلوی این مسائل هر چه زودتر باید توسط دستگاه قضائی گرفته شود و دستگاه های قضائی، امنیتی و اطلاعاتی نباید اجازه دهند که بیش از این، این بستر برای هجمه دشمن باز شود.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: متأسفانه هر روز یک شبکه اجتماعی جدید به مجموعه فضای مجازی اضافه می شود؛ شبکه اجتماعی مانند کلاب هاوس که به تازگی ارائه شده است که البته تمام کنترل، هدایت و بهره برداری از آن به دست آمریکا و غربی ها است و آنان با این شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند مسائل مختلف و از جمله انتخابات ما را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: غربی ها و دشمنان ما، نقاط قوت و ضعف ما را در بستر فضای مجازی به دست می آورند و برنامه ریزی می کنند که باید به کجا حمله و از چه اقداماتی باید حمایت کنند؛ فعالیت آنها به گونه ای طراحی می شود که احساس می کنیم هماهنگی بین آنان و عوامل نفوذ آنها در داخل و خارج از کشور وجود دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه اقدامات دشمنان در بستر فضای مجازی قطعا استعمار مجازی محسوب می شود، عنوان کرد: دنیای غرب امکاناتی را در فضای مجازی در اختیار دارد که آن اختیارات در خدمت هیچ قدرت و کشور دیگری نیست؛ بنابراین زمانی که کشوری از خود، شبکه ملی اطلاعات نداشته و متکی به شبکه های اجتماعی بیگانه و استکباری باشد، طبیعتا تحت استعمار مجازی قرار می گیرد.

,

ترقی در پایان خاطر نشان کرد: تأکید رهبر فرزانه انقلاب بر وجود شبکه ملی اطلاعات به دلیل مصون ماندن از تأثیرات استعمار مجازی است که متأسفانه تعلل و کوتاهی دولت و وزارت ارتباطات در این خصوص موجب شده است که استعمار مجازی تأثیرات خود را بر جامعه و نسل جوان ما بگذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه