اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان تشریح کرد؛

فعالیت مدارس گلستان در شرایط کرونایی

فعالیت مدارس گلستان در شرایط کرونایی
گوهری راد، گفت: در شهر‌های با وضعیت زرد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احسان گوهری راد در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما، اظهار کرد: کلیه فعالیت های آموزشی مدارس استان گلستان در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی تا اطلاع ثانوی، غیر حضوری و مجازی از طریق سامانه شاد خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان به جز نگهبان و سرایدار و مسئول  تأسیسات مدارس در شهرستان های با وضعیت قرمزتعطیل بوده اما حضور عوامل اجرایی مدارس درشهرستان های با وضعیت نارنجی۵۰درصد ودر شهرستان های با وضعیت زرد  ۷۵درصد الزامی است.

,

وی، افزود: در شهر‌های با وضعیت زرد دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی و هنرستانی‌ها آن هم با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حضور حداکثر ۱۰ دانش آموز در هر کلاس می‌توانند به صورت اختیاری در آموزش حضوری شرکت کنند.

,

گوهری راد، ابراز کرد: حضورکارمندان ادارات آموزش و پرورش در شهرستان های با وضعیت قرمز یک سوم، در شهرستان های با وضعیت  نارنجی ۵۰درصد و در مناطق زرد ۷۵ درصد خواهد بود.

,

گفتنی است شهرستان های گرگان، گنبد کاووس، آزادشهر، بندرگز،کردکوی و مینودشت در وضعیت قرمز قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه