اخبار داغ

رئیس هیات بازرسی انتخابات سرپل ذهاب:

دستگاه‌های اجرایی، اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند

دستگاه‌های اجرایی، اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت کنند
نادر نورایی گفت: ضرورت دارد دستگاه های اجرایی اصل بیطرفی در انتخابات را رعایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر نورایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: هیأت بازرسی سرپل ذهاب، تمامی مراحل انتخابات اعم از نحوه تشکیل هیأت های اجرایی، ثبت نام داوطلبان، ایام تبلیغات، اخذ رأی و نتایج آنرا با حساسیت و دقت پیگیری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,

رییس هیات بازرسی انتخابات سرپل ذهاب با تاکید بر اینکه پذیرای شکایات در تمامی مراحل انتخابات هستیم افزود: حراست و پاسداری از آرای مردم از طریق کنترل و بازرسی روند انتخابات، سرلوحه اقدامات هیات بازرسی است و این مهم با جلب مشارکت های مردمی امکانپذیر است.

,

وی در این راستا اضافه کرد: در روزهای گذشته دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات شهرستان گشایش یافته و فرایند انجام امور بر اساس برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مقرر در حال انجام است.

,

نورایی در ادامه عنوان داشت: ضرورت دارد دستگاه های اجرایی اصل بیطرفی در انتخابات را رعایت کنند و در این مسیر جهت حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی شهرستان بصورت روزانه پایش و ارزیابی می‌شود.

,

وی در پایان با تاکید بر ضرورت تمهید مقدمات برای مشارکت پرشور مردمی اظهار داشت: مشارکت حداکثری شهرستان در انتخابات پیش رو، گامی مهم در دستیابی به اهداف توسعه ای است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه