اخبار داغ

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مطرح کرد؛

اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار به شبکه آبرسانی شهر هرسین

اختصاص ۴ میلیارد ریال اعتبار به شبکه آبرسانی شهر هرسین
یوسف اسماعیلی گفت: به منظور شستشوی شبکه‌ آبرسانی شهر هرسین و همچنین نشت یابی و رفع نقص این شبکه فعلاً ۴ میلیارد ریال به پیمانکار مربوطه پرداخت شده است و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه، طی جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان هرسین و معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مشکلات حوزه آب و فاضلاب این شهرستان با محوریت مجتمع آبرسانی پاسار مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه،,

عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین در این جلسه به تشریح مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهری و همچنین مجتمع های آبرسانی روستایی این شهرستان پرداخت.

,

به گفته کنجوریان مجتمع آبرسانی پاسار با پیش بینی تحت پوشش قرار دادن ۳۸ روستای بخش مرکزی احداث شده ولی بدلیل مشکلات اجتماعی برخی از روستاهای هدف این پروژه، سرقت تجهیزات و کمبود اعتبارات تکمیل آن با وقفه مواجه شده است. 

,

وی تصریح کرد: مجتمع پاسار در حال حاضر به ۱۶ روستای بخش مرکزی آبرسانی می کند.

,

فرماندار هرسین ادامه داد: مجتمع آبرسانی الیاسوند نیز دارای مشکلات متعددی می باشد و در صورت الحاق به‌ مجتمع پاسار مشکلات آن رفع خواهد شد.

,

وی همچنین بیان داشت: بر اساس بررسی های بعمل آمده تعدادی از محلات و مناطق مختلف شهر هرسین با توجه به فرارسیدن فصل گرما مطمئناً با افت شدید فشار آب مواجه خواهند شد و لازم است قبل از فرارسیدن تابستان این مشکل بصورت جدی رفع شود.

,

در ادامه این جلسه یوسف اسماعیلی معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از برنامه ریزی و عزم این شرکت برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان هرسین خبر داد.

,

وی بیان داشت: به منظور شستشوی شبکه‌ آبرسانی شهر هرسین و همچنین نشت یابی و رفع نقص این شبکه فعلاً ۴ میلیارد ریال به پیمانکار مربوطه پرداخت شده است و این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

,

اسماعیلی ابراز داشت: به منظور رسیدگی به مشکلات حوزه آب و فاضلاب شهرستان هرسین یکدستگاه بیل مکانیکی به اداره آب و فاضلاب این شهرستان تحویل داده شده است.

,

 معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان سخنانش گفت: با توجه به تاکیدات دکتر کاکاوند مدیرکل محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بررسی و رفع مشکلات شهرستان هرسین را بصورت ویژه در اولویت قرار داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه