اخبار داغ

طلایی: استعدادهای خوبی در کشتی آزاد نوجوانان داریم/ تیم المپیک قدرت‌مندی خواهیم داشت

طلایی: استعدادهای خوبی در کشتی آزاد نوجوانان داریم/ تیم المپیک قدرت‌مندی خواهیم داشت
سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان گفت: در آینده تیم ملی قدرتمندی را در المپیک خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد طلایی، سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان اظهار داشت: رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی هفته گذشته در شهرستان رامسر استان مازندران برگزار شد و به نظر مسابقات برگزار شده از کیفیت فنی خوبی برخوردار بود و انتظارات ما را برآورده کرد. یکی از نکات مهم این رقابت ها این بود که نفرات برتر اوزان دهگانه از چند استان بودند به طوری که مازندرانی ها 4 قهرمانی را از آن خود کردند، لرستانی ها 2 قهرمانی و استان های تهران، مرکزی، البرز و گیلان نیز هرکدام به یک قهرمانی دست یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دارنده مدال طلای قهرمانی جهان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیش از یکسال بود که کشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا دستخوش تعطیلی های گسترده شده بود اما آمادگی بدنی و فنی نفرات حاضر خیلی خوب بود و ما شاهد رقابت هایی در سطح بالا بودیم. با ظرفیتی که از کشتی آزاد نوجوانان در مازندران دیدم، اگر بتوانیم به خوبی از این تیم حمایت کنیم و هدایت درستی داشته باشیم در آینده تیم ملی قدرتمندی را در المپیک خواهیم داشت.
,
 
,
وی در مورد برگزاری اردوهای تیم های ملی و دستیارانش گفت: اردوهای ما تا چند روز دیگر آغاز می شود چراکه تا زمان زیادی تا رقابت های قهرمانی آسیا و جهان نداریم. از نفراتی که بعنوان کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد معرفی شده اند، شناخت خوبی دارم و به نظرم می توانیم به همدلی و اتحاد کار را به خوبی پیش ببریم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در پایان ضمن قدردانی از مسئولان هیئت کشتی استان مازندران به جهت میزبانی از رقابت های انتخابی تیم ملی خاطرنشان کرد: استعدادهای خوبی را در رامسر مشاهده کردم که اگر بر روی آن ها سرمایه گذاری شود، قطعا شاهد ظهور قهرمانان بزرگی در آینده ای نزدیک خواهیم بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه