اخبار داغ

تفاوت تیم های ما و تیم های حوزه خلیج فارس، بازیکنان خارجی آنهاست

سیدصالحی: تیم ها در لیگ قهرمانان آماده به رزم هستند/ برای آسیا در لیگ داخلی برنامه ریزی انجام نمی دهیم

سیدصالحی: تیم ها در لیگ قهرمانان آماده به رزم هستند/ برای آسیا در لیگ داخلی برنامه ریزی انجام نمی دهیم
مربی و کارشناس فوتبال گفت: تفاوت تیم های فوتبال کشور ما و تیم های حوزه خلیج فارس، بازیکنان خارجی آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدحسین سیدصالحی مربی و کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که به نظر شما تجربیات مسابقات متمرکز دوره قبلی لیگ قهرمانان، امسال به تیم های ما چه کمکی می تواند کند، اظهار داشت: وقتی بازیها متمرکز برگزار می شود، مطمئناً باید ریکاوری خوبی انجام داد؛ چراکه هر دو، سه روز یکبار باید بازی کرد و نفرات باید بدرستی کنار هم قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما در ویترین آسیا بازی می کنیم، تیم هایی که در مقابل ما قرار می گیرند، همه آماده به رزم هستند. تفاوت تیم های فوتبال کشور ما و تیم های حوزه خلیج فارس، بازیکنان خارجی آنهاست و این مسئله تأثیرگذار است. مطمئناً‌ تجربه سال گذشته تیم ها می تواند به آنها کمک کند.

,

این کارشناس فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می کرد؛ نیز عنوان کرد: به اعتقاد من تیم هایی که در گروه های ما قرار دارند، تیم های قابل قبولی هستند و بازیها فوق العاده سخت و نفس گیر خواهد بود؛ زیرا در طول 10، 12 روز باید 6 بازی انجام شود و تیم هایی موفق هستند که آنالیز و ریکاوری خوبی داشته باشند.

,

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به رقبایی که داریم و سرمایه گذاری آنها، چه انتظاری باید از تیم هایمان داشته باشیم، تصریح کرد: ما به لحاظ منابع انسانی و رنکینگ، جزء تیم های اول آسیا هستیم. پرسپولیس سال گذشته تا نایب قهرمانی رفت و حتی در فینال اگر VAR کمکش کرده بود، می توانست قهرمان شود. امکانات و بازیکنان خارجی تیم های حوزه خلیج فارس خیلی تأثیرگذار است؛ اما من قول می دهم که هر 4 تیم ما شرایط بهتری داشته باشند و با انسجام تیمی موفق شوند.

, VAR,

سیدصالحی خاطرنشان کرد: تنها مشکلی که ما داریم، این است وقتی بازیهای لیگ مان را برگزار می کنیم، برنامه ریزی مناسبی برای باشگاه های آسیا انجام نمی دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه