اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/بخت خفته صنعت در لردگان

تصاویر/بخت خفته صنعت در لردگان
کارخانه‌ها را می‌توان قلب تپنده تولید و صنعت دانست و این در حالی است که بسیاری از کارخانه‌های کشور با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند و حیات نیمه جانی دارند و یا راکد شده‌اند.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرستان «لردگان» در حالی رتبه بالایی از آمار بیکاری استان چهارمحال و بختیاری را به همراه نام خود یدک می‌کشد که صنایع شاخص این شهر مدت‌هاست تعطیل یا نیمه تعطیل شده است. این در حالی است که تا سال ۱۳۹۰ و قبل از فوت مرحوم بهمن سعیدی (که به عنوان یکی از فعالین صنعت ریخته‌گری کشور شناخته می‌شود)، یکی از کارخانه‌های شاخص کشور عرصه فولاد و ریخته‌گری به همت این مرد توانمند در این شهرک صنعتی فعالیت داشته و نام لردگان را پرآوازه کرده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حالی, فعالین,

در شهرک صنعتی لردگان، کارخانه و خط تولیدهایی در تعطیلی به سر می‌برند که ظرفیت ایجاد اشتغال برای هزاران نفر دارند با توجه به اینکه لردگان با استان خوزستان هم مرز بوده و یکی از جاده‌های مهم ترانزیتی کشور از این شهر می‌گذرد، ظرفیت قابل توجهی برای فعالیت صنایع و کارخانجات تولیدی دارد. تصاویر این گزارش از یکی از واحدهای تولید تعطیل شده در شهرک صنعتی لردگان تهیه شده است.

, گزارش,


,
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه