اخبار داغ

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان مطرح کرد:

پیش بینی برداشت ۳۱۹ هزار تن گندم در لرستان/۴۸ مرکز خرید گندم و کلزا فعال می شود

پیش بینی برداشت ۳۱۹ هزار تن گندم در لرستان/۴۸ مرکز خرید گندم و کلزا فعال می شود
بیرانوند با اشاره به برداشت ۳۱۹ تن گندم در استان، گفت: ۴۸ مرکز خرید گندم و کلزا در نظر گرفته شده و خرید گندم از خرداد ماه آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله بیرانوند در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برنامه ریزی لازم برای خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی کلزا انجام شده و در این راستا ۴۸ مرکز خرید در استان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,
وی افزود: خرید تضمینی گندم از خردادماه آغاز می شود و تا نیمه مهرماه ادامه دارد که نرخ خرید گندم معمولی چهار هزار تومان و گندم دروم چهار هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.
,
 
,
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان تصریح کرد: پیش بینی می شود در صورت بارندگی در فصل بهار، ۳۱۹ هزار تن گندم در استان تولید شود که نسبت به سال گذشته این رقم افزایش یافته به طوری که پارسال ۲۸۷ تن گندم به صورت تضمینی در استان خریداری شد.
,
 
,
بیرانوند خاطرنشان کرد: همچنین پیش بینی می شود امسال بالغ بر ۱۱ هزار تن کلزا در استان تولید شود در حالی که سال گذشته سه هزار و ۵۳۴ تن کلزا در استان خریداری شد.
,
 
,
وی بیان کرد: اطلاع رسانی برای ثبت اطلاعات، استاندارد کردن تجهیزات و مراکز خرید و باسکول، نظارت بر کمباین ها برای جلوگیری از خسارت محصولات کشاورزی، پرداخت به موقع بهای خرید تضمینی نیز در دستور کار قرار دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه