اخبار داغ

هیچ اطلاعی از شرایط رقبا نداریم و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست

کاظمی: با توجه به رکوردها شرایط قابل قبولی داریم/ در مسابقات کسب سهمیه قایقرانی شرایط متفاوت و مبهم است

کاظمی: با توجه به رکوردها شرایط قابل قبولی داریم/ در مسابقات کسب سهمیه قایقرانی شرایط متفاوت و مبهم است
دارنده مدال نقره بازیهای آسیایی پالمبانگ گفت: شرایط کسب سهمیه برای همه کشورها یکسان است و با توجه به رکوردها وضعیت قابل قبولی داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، هدیه کاظمی با اشاره به آخرین روزهای تمرین پیش از مسابقات کسب سهمیه اظهار کرد: به دلیل آسیب‌دیدگی که داشتم مسابقات قهرمانی کشور را از دست دادم و در اولین مرحله اردوی تیم ملی دعوت نشدم اما پس از بهبود آسیب‌دیدگی تمریناتم را با فشار بیشتری نسبت به بقیه بچه‌ها دنبال کردم و توانستم خودم را برسانم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: رفته رفته اوضاعم بهتر شد و تمرینات را بهتر انجام دادم. حالا هم چهار مرحله اردو پشت سر گذاشتیم و چند روز دیگر به مسابقات اعزام خواهیم شد.

,

کاظمی با اشاره به تست انتخابی تیم ملی گفت: خدا را شکر با تلاشی که داشتم، توانستم در تست به عنوان نفر اول هم در ۵۰۰ و هم ۲۰۰ متر از خط پایان عبور کنم و حالا تنها نماینده کایاک بانوان ایران در مسابقات کسب سهمیه هستم.

,

بانوی ملی‌پوش کایاک درباره مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام بیان کرد: کلا مسابقات کسب سهمیه، مسابقات دشواری است. همه کشورها دوست دارند در المپیک حضور داشته باشند اما این دوره شرایط متفاوت و به نوعی مبهم است. ما پس از مسابقات مجارستان هیچ اطلاعی از شرایط رقبا نداریم چون مسابقه‌ای برگزار نشده و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. البته شرایط برای همه یکسان است و باید ببینیم در مسابقه چه پیش می‌آید.

,

کاظمی اضافه کرد: ۱۰ روز زودتر به مسابقات اعزام می‌شویم و پس از انجام تست‌های کرونا و مشخص از شدن نتیجه آن، پنج روز در قرنطینه هستیم و بعد از آن روزی یک ساعت اجازه تمرین داریم. همه تیم‌ها همین شرایط را دارند.

,

وی همچنین گفت: در تمام مسابقات روزهای آخر فشار تمرینات کم می‌شود. شرایط این مسابقات ناخواسته به این شکل در آمده و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود بیاید و خللی ایجاد شود.

,

کاظمی در پایان بیان کرد: با تلاش‌هایی که انجام شده و با توجه به این فصل از سال و شرایط تمرین و اردو، رکوردهای قابل قبولی داریم و امیدوارم همه تیم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و سربلند از مسابقات برگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه