اخبار داغ

فوتبال بازی می کردم و بسکتبال تفریحمان بود

یخچالی: آلمان را دوست دارم چون همه چیز منظم و سازماندهی شده است/ بسکتبال اروپا با آسیا کاملا تفاوت دارد

یخچالی: آلمان را دوست دارم چون همه چیز منظم و سازماندهی شده است/ بسکتبال اروپا با آسیا کاملا تفاوت دارد
بازیکن تیم ملی بسکتبال گفت: آلمان را دوست دارم چون همه چیز منظم و سازماندهی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام یخچالی ستاره ایرانی روستوک پس از پشت سر گذاشتن دوران طولانی مصدومیت دوباره به میادین بازگشت و نقش کلیدی در ترکیب روستوک ایفا می کند. روستوک امیدوار است با درخشش ستاره ایرانی به لیگ بسکتبال بوندس لیگا صعود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یخچالی در بازگشت به میادین، مصاحبه ای نسبتا مفصل با رسانه تیم روستوک سیوولوز انجام داده و در آن درباره خودش، روستوک و بازیهای این فصل صحبت کرده است.

,

بهنام یخچالی که به دلیل آسیب دیدگی  حدود دو ماه از تیمش دور بود، در ابتدا درباره بازگشتش به میادین توضیح داد: بازگشتم به تیم بعد از 10 هفته به خاطر مصدومیت حس خیلی خوبی است اما یک کم برای من سخت است چون نزدیک دو ماه است که بازی نکردم. خوشبختانه روز به روز بهتر می شوم و تا آغاز مرحله پلی آف روی فرم خواهم بود تا به تیم کمک می کنم.

,

وی درباره اینکه چه شد که به روستوک آمد، پاسخ داد: سال گذشته در لیگ چین بازی می کردم. به خاطر شیوع ویروس کرونا فصل لغو شد و من به ایران آمدم تا اینکه بائرمن با من و مدیر برنامه ام تماس گرفت و پیشنهاد بازی در روستوک را به من داد. چون من ایشان را از مدت ها پیش که سرمربی تیم ملی ایران بودند، می شناختم و با ایشان کار کرده بودم، مایل بودم که دوباره با ایشان کار کنم. ایشان به من پیشنهاد بازی در روستوک را داد و در نهایت به روستوک آمدم.

,

یخچالی درباره اینکه در کشورهای مختلفی بازی کرده و از تفاوت های بسکتبال در سراسر دنیا گفت: من در چین بازی کردم، در تیم ملی ایران مقابل تیم های کشورهای متفاوتی بودم و اکنون نیز در آلمان بازی می کنم. ولی اعتقاد دارم که بسکتبال در کشورهای اروپایی بسیار متفاوت تر است. کشورهای اروپایی بسیار به کار تیمی، حمله و دفاع اهمیت می دهند و بسیار فیزیکی بازی می کنند. اما در آسیا مخصوصا در چین بیشتر به صورت فردی بسکتبال بازی می شود و این تفاوت بسکتبال در اروپا و آسیا هست. فکر می کنم به همین خاطر کشورهای اروپایی بسیار موفق تر هستند.

,

وی در ادامه درمورد علاقه اش به زندگی و بازی کردن در آلمان اظهار داشت: من هم بازی کردن و هم زندگی در این جا را مخصوصا در روستوک را خیلی دوست دارم. اینجا همه چیز منظم و سازماندهی شده و این باعث می شود همه چیز اینجا آسان تر باشد، بازی کردن، کار کردن و... و باعث می شود که با تمرکز کارها را انجام داد. به همین خاطر است من اینجا را دوست دارم.

,

یخچالی در مورد آینده روستوک گفت: تقریبا یک هفته تا پلی آف باقی مانده. من دوست دارم که به هدفمان که صعود به bbl هست برسیم. اگر بعد آن همه چیز به خوبی پیش رود دوست دارم، در روستوک بمانم و شاید فصل بعد نیز برای روستوک بازی کنم.

, bbl,

بهنام یخچالی در پایان گف و گو با رسانه روستوک سیوولوز و به طرفدارانش درباره اینکه چگونه بسکتبال را نیز آغاز کرده، گفت: من ابتدا فوتبال بازی می کردم و خیلی هم فوتبال را دوست داشتم. اما برادرم بسکتبال بازی می کرد و ما برای تفریح با هم بازی می کردیم و این چنین شد که من از طریق برادرم به بسکتبال علاقه مند شدم. او نیز به صورت حرفه ای و در لیگ برتر بسکتبال ایران بازی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه