اخبار داغ

۹۰ درصد سالمندان مراکز بهزیستی البرز واکسن کرونا دریافت کردند

۹۰ درصد سالمندان مراکز بهزیستی البرز واکسن کرونا دریافت کردند
مدیرکل بهزیستی البرز گفت: تاکنون به ۶۹۵ نفر سالمند، ۵۰۹ نفر کارمند مراکز سالمندان، ۱۰۵ معلول جسمی حرکتی و ۷۵ نفر پرسنل مراکز نگهداری از معلولین در البرز واکسن کرونا تزریق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، اسدالله حیدری امروز دوشنبه با اشاره به برنامه تزریق واکسن کرونا به بخشی از جامعه هدف بهزیستی اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی کشور بنا شد در فاز اول تزریق واکسن کرونا، سالمندانی که در مراکز تحت پوشش نگهداری می‌شوند  واکسن کرونا دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

مدیرکل بهزیستی البرز ادامه داد: بر این اساس در فاز اول به ۱۳۸۴ نفر واکسن روسی کرونا تزریق شد.

,

وی اضافه کرد: از این تعداد ۶۹۵ نفر سالمند، ۵۰۹ نفر کارمند مراکز سالمندان، ۱۰۵ معلول جسمی حرکتی و ۷۵ نفرنیز پرسنل مراکز نگهداری از معلولین بوده‌اند.

,

حیدری توضیح داد: از آنجایی که که در برخی مراکز مثل کهریزک علاوه بر سالمندان، معلولان جسمی حرکتی نیز نگه داری می‌شوند، در فاز اول تزریق تعدادی از این افراد نیز واکسن دریافت کردند.

,

وی توضیح داد: در فاز دوم تزریق هم تا کنون به ۶۸۱ سالمند واکسن تزریق شده و با این اوصاف حدود ۹۰ درصد سالمندانی که در ۱۹ مرکز تحت نظارت بهزیستی البرز نگهداری می‌شوند این واکسن را دریافت کرده‌اند.

,

این مسئول با بیان اینکه هدف این است که با اختصاص سهمیه جدید مددجویان مراکز اعصاب و روان نیز واکسن کرونا تزریق کنند، گفت: هنوز سهمیه جدیدی به البرزاختصاص نیافته ولی به محض ورود واکسن‌های جدید، بیماران مراکز اعصاب و روان در اولویت تزریق هستند.

,

حیدری توضیح داد: هر چند امکان پوشش صددرصدی مراکز نگهداری از سالمندان با واکسن کرونا وجود داشت ولی برخی به دلایل مختلف حاضر به تزریق این واکسن نشدند و چون برنامه تزریق اجباری نیست اصراری بر این موضوع نبود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه