اخبار داغ

برگزاری جلسه شورای مدیران فدراسیون جانبازان و معلولین

اسبقیان: اولویت اول ما کسب موفقیت کاروان پارالمپیک توکیو است

اسبقیان: اولویت اول ما کسب موفقیت کاروان پارالمپیک توکیو است
رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: اولویت اول ما کسب موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، جلسه شورای مدیران فدراسیون با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این جلسه امروز دوشنبه بیست و سوم فروردین ماه، با حضور رئیس، نایب رئیس بانوان، دبیر و مدیران فدراسیون تشکیل شد.

,

در ابتدای جلسه اسبقیان پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک و تهنیت گفت و در ادامه بیان کرد: امیدوارم از فیوضات این ماه ارزشمند به نحو شایسته ای بهره مند شویم و بتوانیم به خودسازی که از اهداف دین مبین اسلام است دست پیدا کنیم.

,

وی با تاکید بر این نکته که جلسه را با حداقل نقرات و با رعایت کامل پروتکل بهداشت یبرگزار کردیم، افزود: بیماری منحوس کرونا شرایط را بسیار پیچیده کرده به گونه ای که حتی برگزاری مجامع هیئت های استانی را به زمانی که شرایط مساعد شود، موکول کردیم.

,

اسبقیان عنوان کرد: باید در زمینه رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی چه در زمینه حضور همکاران در فدراسیون و چه در بحث برگزاری اردوهای آمادگی سختگیرانه عمل کنیم تا سلامتی تمامی کارکنان، کادر فنی و ورزشکاران تیم های ملی حفظ شود.

,

رئیس فدراسیون در پایان گفت: اولویت اول ما کسب موفقیت کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات پارالمپیک توکیو است و در این راستا تلاش می کنیم تا ضمن رعایت پروتکل ها و حفظ سلامتی ورزشکاران، به سمت این هدف مهم گام برداریم.

,

در ادامه جلسه حمیدی دبیر فدراسیون در خصوص نحوه و زمان برگزاری اردوهای آمادگی تیم های ملی اعزامی به رقابت های پارالمپیک توکیو گزارشاتی را ارائه داد.

,

کشاورز نوری نیز در خصوص برگزاری مجامع هیئت های استانی پس از مساعد شدن شرایط توضیحاتی را ارائه و همچنین گزارشی از روند فضاسازی محیط فدراسیون در خصوص آغاز ایام ماه مبارک رمضان بیان کرد.

,

در پایان مدیران حاضر در این جلسه در خصوص برنامه های در دست اقدام واحدهای خود گزارشی را ارائه دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه