اخبار داغ

باران چشمه: دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی برگزار می شود

باران چشمه: دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی برگزار می شود
سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی گفت: دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی، مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار داشت: بر اساس تقویم آموزشی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی و به دلیل شیوع ویروس کرونا و قرمز شدن وضعیت بسیاری از استان های کشور به ویژه تهران، دوره توجیهی داوران زورخانه ای به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باران چشمه در این باره اظهار داشت: جهت اجرای طرح فاصله گزاری اجتماعی تا شکست ویروس منحوس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در استان تهران، دوره توجیهی  فوق به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان، دوره به صورت دو کلاس مجزا طی دو روز در تاریخ های 24 و 25 فروردین ماه از ساعت 14 الی 18 عصر بصورت وبینار (مجازی) برگزار می گردد و جابجایی نفرات بین کلاس ها امکان پذیر نمی باشد.

,

وی در ادامه افزود: در روز سه شنبه شرکت کنندگان از استان های کرمان، اصفهان،  مازندران، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه و خراسان رضوی و در روز چهارشنبه شرکت کنندگان از استان های البرز، همدان، تهران، خوزستان، گلستان، فارس، خراسان جنوبی و ستاد کل نیروهای مسلح می بایست در این دوره حضور داشته باشند.

,

سرپرست فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در پایان خاطر نشان کرد:. حضور و غیاب دوره از ساعت 14 الی 14:20 انجام خواهد شد و در صورت حاضر نبودن شرکت کنندگان واجدالشرایط در بازه مشخص شده از کلاس حذف خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه